DargarWhiteFang Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Heisann! Har et underfundig og plagsomt problem.. Det er rene ruletten når jeg starter pc'en.. av og til er cd-romen der når win starter, av og til ikke. Dette problemet har følgt meg fra 98 til XP. Kabler sitter i som de skal, den er ensom master på ide-busen sin, den blir oppdaget i bios. Noen ideer? Forslag? J.. irriterende å måtte starte om dataen for å få tilgang til cdplater! Andre som har hatt liknende problem eller er jeg og min maskin unik? (Kult å se om jeg er den første til noe.. :wink: Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Ja, jeg hadde samme problemet selv med min Plextor 12/10/32A. Det loeste seg av seg selv etter ca. 18 maaneder og 60 Windows-kraesj. Jeg tror Gud fant ut at jeg hadde lidd nok da. //ADDED Eller kanskje det var at jeg installerte nye drivere fra Plextor. *shrug* [ Denne Melding var redigert av: DrDoogie på 2002-03-03 14:42 ] Lenke til kommentar
dessident Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Prøvd å oppdatere firmwaren på brenneren ? Lenke til kommentar
DargarWhiteFang Skrevet 9. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2002 Firmware er ver.1.09 drivere... humm... trodde win-XP fikset det selv.. stikker dit for å se om jeg finner xp-drivere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå