VRK18 Skrevet 5. juni 2018 Del Skrevet 5. juni 2018 Noen mener at Italias nye regjering er høyreekstrem. De har blant annet uttalt seg negative til EU og ønsker å sende hjem illegale innvandrere. Hva synes dere? Og tror dere Italia vil gjøre som britene, nemlig å melde seg ut av EU? https://e24.no/makro-og-politikk/italia/italia-har-faatt-hoeyrepopulistisk-regjering/24348642 Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 5. juni 2018 Del Skrevet 5. juni 2018 Jeg tror innvandringen kommer til å være først på agendaen, og det kommer nok til å bli harde samtaler med EU om dette. Om EU ikke presser Italia på å ta imot mer tror jeg ikke de ønsker å snakke om noen exit fra EU. 2 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 5. juni 2018 Del Skrevet 5. juni 2018 Brexit er så mislykket at til og med noen av de som skrek høyst om å få UK ut av EU faktisk har flyttet til EU.At Italia har idioter nok til å gjøre det samme, hadde ikke overrasket meg i det hele tatt. 2 Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 5. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2018 Fy faen for en drittregjering de har fått i Italia. OK, de vil ha en strengere innvandringspolitikk, men de er mot abort og for klimahysteri og mye annet tull. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Italexit? UscIta-lia? Lenke til kommentar
Sandy Koufax Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Og hvor lang tid tar det før Italia blir splittet i minst to med Nord-Italia (rundt Milano) og Sør-Italia (rundt Napoli) etter deres exit fra EU? Vi vet at innbyggerne i europeiske land har problemer med å stå i mot høyrepopulistiske partier som Lega Nord. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 11. juni 2018 Del Skrevet 11. juni 2018 Vi vet at innbyggerne i europeiske land har problemer med å stå i mot høyrepopulistiske partier som Lega Nord. Innbyggerne i Skandinaviske land har problemer med å stå i mot fascistiske partier som AP, H, FrP, SV, etc. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 18. juni 2018 Del Skrevet 18. juni 2018 Håper på Europaixsit jeg da. Håper hele EU prosjektet kollapser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå