AnonymDiskusjon Skrevet 5. juni 2018 Del Skrevet 5. juni 2018 Jeg har driti meg kraftig ut når det kommer til en fyr. Han har vært veldig diffus hele perioden vi har snakket sammen og vi kjenner hverandre ikke veldig godt. Fordi han har vært vanskelig å skjønne seg på har jeg prøvd å forstå, men som dessverre har resultert i masing. Han sier han var hypp på å se meg, men nå er interessen ikke like stor lenger fordi han følte det ble for mye stress. I går ble vi enige om å starte fra null, men han kom med meldinger om at jeg var masete osv. Fikk derfor dårlig samvittighet og samtalen fortsatte i dag. Nå vil han ikke gi meg den sjansen lenger, han sier vi bare skal legge det dødt, at det ser mørkt ut og vi får ikke startet fra null allikevel. Er det noe som helst jeg kan gjøre i denne situasjonen? Føler jeg fortjener en fair sjanse, spesielt siden jeg bare har stilt en del spørsmål når jeg har vært usikker, fordi jeg ikke ville dømme han på noen som helst måte. Kommunikasjonen har vært litt dårlig, men nå er jo alt veldig klart for begge to så skjønner ikke hvorfor han overhode ikke vil gi meg den muligheten allikevel.. Liker han kjempe godt og vil gjerne få til en øl med han. Noen tips eller må jeg bare innse at jeg har tapt? Anonymous poster hash: 6d6ab...397 Lenke til kommentar
Kovalevskaja Skrevet 5. juni 2018 Del Skrevet 5. juni 2018 Hvorfor gidde å bruke mer tid på denne fyren? Diffus, dårlig kommunikasjon, kaller deg for masete bare pga noen meldinger. Nei, blir for dumt 7 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 5. juni 2018 Del Skrevet 5. juni 2018 Jeg har driti meg kraftig ut når det kommer til en fyr. Han har vært veldig diffus hele perioden vi har snakket sammen og vi kjenner hverandre ikke veldig godt. Fordi han har vært vanskelig å skjønne seg på har jeg prøvd å forstå, men som dessverre har resultert i masing. Han sier han var hypp på å se meg, men nå er interessen ikke like stor lenger fordi han følte det ble for mye stress. I går ble vi enige om å starte fra null, men han kom med meldinger om at jeg var masete osv. Fikk derfor dårlig samvittighet og samtalen fortsatte i dag. Nå vil han ikke gi meg den sjansen lenger, han sier vi bare skal legge det dødt, at det ser mørkt ut og vi får ikke startet fra null allikevel. Er det noe som helst jeg kan gjøre i denne situasjonen? Føler jeg fortjener en fair sjanse, spesielt siden jeg bare har stilt en del spørsmål når jeg har vært usikker, fordi jeg ikke ville dømme han på noen som helst måte. Kommunikasjonen har vært litt dårlig, men nå er jo alt veldig klart for begge to så skjønner ikke hvorfor han overhode ikke vil gi meg den muligheten allikevel.. Liker han kjempe godt og vil gjerne få til en øl med han. Noen tips eller må jeg bare innse at jeg har tapt? Anonymous poster hash: 6d6ab...397 Gi faen i han. Man synes bare at noen er masete og kommunikasjonen blir ofte dårlig når man ikke har noe interesse av den personen. Skal mer til når begge parter er like interessert i hverandre. Personlig vil ikke jeg brukt tid på noen som er vanskelige å forstå, som virker uinteressert og sur. Finnes så mange andre kjekke, snille og tålmodige gutter der ute. Du kjenner han ikke så godt, så det er ingen krise at det ikke blir noe mer der. Og lurt å jobbe med seg selv sånn at man er mer trygg. Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 5. juni 2018 Del Skrevet 5. juni 2018 To måter å se det på: 1) Du kan vente en liten periode, 2-3 dager, og sende én siste melding. 2) Innsé at han ikke har tålmodighet nok til din personlighet. Lære at du kan prøve å være bittelitt mer tålmodig neste gang, men heller ikke endre din personlighet for mye, for du skal alltid være deg selv. Hvis du føler du må tvinge deg til å tilpasse deg andre, så kan det være et tegn på at du går på bekostning av deg selv for å tilfredsstille andre på grunn av dårli selvtillit. Og dét kan lede til alt mulig av negative utfall. Det må være en -naturlig- utvikling, både for deg selv, og forholdet. Hvis ting blir kluss, masete, feil kommunikasjon, så er det lurt å bare vente noen dager, la inntrykk få senke seg og rebalansére. 1 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 6. juni 2018 Del Skrevet 6. juni 2018 Hvis dere ikke evner å gi hverandre trygghet så er det nok ikke den beste matchen. Å kunne kommunisere usikkerhet og bli møtt med forsikringer i stedet for avvisning er helt essensielt. Dersom du er så usikker at ingen mengde med forsikringer er tilstrekkelig er det faktisk noe du bør jobbe med i deg selv, gjerne med profesjonell hjelp. Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 6. juni 2018 Del Skrevet 6. juni 2018 Hvorfor vil du være sammen med noen som ikke vil være sammen med deg? Det burde være en stor turnoff. Ikke ydmyk deg selv. Finn noen andre. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2018 Jeg er en av de som sier " Kjærlighet er ikke vanskelig" Mest fordi jeg har aldri har gått en vei der noe blir "vanskelig" eller spille slike "spill" som de fleste gjør Kjærlighet og forelskelse skal i mine øyne være enkelt ellers er det ikke verdt det for meg. Dette høres krevende ut og dermed ikke noe å gå videre dersom du skulle tatt mitt råd Det ordner seg alltid Anonymous poster hash: 67b93...7ff Lenke til kommentar
magicgunnar Skrevet 6. juni 2018 Del Skrevet 6. juni 2018 (endret) Tolker ham som ikke interessert, det kan selvfølgelig komme av tusen ting, og han er neppe bevisst på hva det er som gjør at han ikke er interessert, så det kan han nok ikke fortelle deg. Kanskje dere ikke har de samme interessene og han syns det du spør ham om eller det du snakker om er kjedelig? Du kan evt. prøve å invitere ham til en sosial setting hvor det er flere personer tilstedet og få en venninne som er god på å lese mennesker til å vurdere hvordan samspillet mellom deg og han er og gi noen råd. Endret 6. juni 2018 av magicgunnar Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 6. juni 2018 Del Skrevet 6. juni 2018 Han har ingen obligasjon i å like deg. Lenke til kommentar
Neewk Skrevet 6. juni 2018 Del Skrevet 6. juni 2018 Hvis du har vært usikker og dette har resultert i en del spørsmål så har du nok fremstått som veldig usikker - Menn vill ha damer som er sikre på seg selv, på samme måte som dere damer vill ha menn som er sikre på seg selv. Lenke til kommentar
G Skrevet 6. juni 2018 Del Skrevet 6. juni 2018 Hvorfor gidde å bruke mer tid på denne fyren? Diffus, dårlig kommunikasjon, kaller deg for masete bare pga noen meldinger. Nei, blir for dumt Enig, høres ut som tidenes douchebag Lykke til med utvelgelse av neste varp trådstarter. https://www.urbandictionary.com/define.php?term=douchebag Lenke til kommentar
G Skrevet 6. juni 2018 Del Skrevet 6. juni 2018 (endret) Og lurt å jobbe med seg selv sånn at man er mer trygg. Hvor trygg må man være som jente egentlig for å få det til? Tror gutter som er usikre har litt mer utfordringer. Ellers skal det vel bare litt klaff med neste gutt for at denne selvsikkerheten så kommer fint på plass. Sommersesongen er jo fin til å forsøke seg, da hormonene er på topp hos de fleste. Tillat deg selv å bli litt småkåt på flere gutter du møter på, så fanges nok de signalene opp garantert Endret 6. juni 2018 av G Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 6. juni 2018 Del Skrevet 6. juni 2018 Mas er omtrent like sexy som nettingstrømper med sæd flekker fra forrige person. Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 6. juni 2018 Del Skrevet 6. juni 2018 Han har ingen obligasjon i å like deg. Forpliktelse heter det på norsk. Det engelske ordet "obligation" betyr ikke det samme som det norske "obligasjon". 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 6. juni 2018 Del Skrevet 6. juni 2018 Forpliktelse heter det på norsk. Det engelske ordet "obligation" betyr ikke det samme som det norske "obligasjon". Glemte du å trykke anonym? Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 6. juni 2018 Del Skrevet 6. juni 2018 Føler jeg fortjener en fair sjanse, spesielt siden jeg bare har stilt en del spørsmål når jeg har vært usikker, fordi jeg ikke ville dømme han på noen som helst måte.Du føler at du fortjener? Du føler at han må gi deg en sjanse fordi du har gjort nøyaktig hva han forklarer at er grunnen til at han ikke er interessert? Viser ikke dette bare at du ikke har selvinnsikt? Du er sikkert skuffet. Men det betyr ikke at du fortjener å ikke bli skuffet. Mitt inntrykk av det lille du har skrevet er at du setter deg selv i sentrum, og erkjenner ikke at andre reagerer negativt på deg. Dette blir et problem når du setter dine egne lyster høyere enn andre, samtidig som hva du har lyst på nettopp er en person som ikke liker deg. Har du spurt deg selv hvorfor han bør like en person som bare tenker på seg selv, og som vil ha noe fra ham uansett hva han selv mener? Han mistet lysten på deg etter å ha pratet med deg. Tenk over det. Hva du føler at du fortjener fra ham er irrelevant. Du må enten gå i deg selv og bli en bedre person enn du i dag fremstår som å være (hvilket fordrer at du selv innser dette problemet), eller ganske enkelt sikte lavere inntil du treffer en mann som ikke gjenkjenner de røde flaggene. Det betyr at menn som vil være i et forhold med deg sannsynligvis er av lavere kvalitet enn mannen du vil ha. Vær bevisst din markedsverdi, og enten gjør en innsats for å øke den, eller aksepter den. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 Jeg har driti meg kraftig ut når det kommer til en fyr. Han har vært veldig diffus hele perioden vi har snakket sammen og vi kjenner hverandre ikke veldig godt. Fordi han har vært vanskelig å skjønne seg på har jeg prøvd å forstå, men som dessverre har resultert i masing. Han sier han var hypp på å se meg, men nå er interessen ikke like stor lenger fordi han følte det ble for mye stress. I går ble vi enige om å starte fra null, men han kom med meldinger om at jeg var masete osv. Fikk derfor dårlig samvittighet og samtalen fortsatte i dag. Nå vil han ikke gi meg den sjansen lenger, han sier vi bare skal legge det dødt, at det ser mørkt ut og vi får ikke startet fra null allikevel. Er det noe som helst jeg kan gjøre i denne situasjonen? Føler jeg fortjener en fair sjanse, spesielt siden jeg bare har stilt en del spørsmål når jeg har vært usikker, fordi jeg ikke ville dømme han på noen som helst måte. Kommunikasjonen har vært litt dårlig, men nå er jo alt veldig klart for begge to så skjønner ikke hvorfor han overhode ikke vil gi meg den muligheten allikevel.. Liker han kjempe godt og vil gjerne få til en øl med han. Noen tips eller må jeg bare innse at jeg har tapt? Anonymous poster hash: 6d6ab...397 If he whant space, give him space! Bit deg selv i leppa og kjør hans "tempo". Om han vil ha deg så tar han kontakt om ikke så blir det ikke et verdig "forhold" uansett hvordan du snur på det. Et forhold du har "mast" deg til er ikke noe du vil ha Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 Glemte du å trykke anonym? Hva mener du? Lenke til kommentar
G Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 Mas er omtrent like sexy som nettingstrømper med sæd flekker fra forrige person. Mas om sex Hallo hvilken stein har du gjemt deg under. Er snakk om å ha en kåthet liggende bak, når man viser interesse. Det vil guttene garantert fange opp. Om du steller deg og sånt, så skal det ikke så mye til for å "huke tak i" primalinstinktene hos hannen. Forplantning er instinkter som sitter dypt Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 Jeg har driti meg kraftig ut når det kommer til en fyr. Han har vært veldig diffus hele perioden vi har snakket sammen og vi kjenner hverandre ikke veldig godt. Fordi han har vært vanskelig å skjønne seg på har jeg prøvd å forstå, men som dessverre har resultert i masing. Han sier han var hypp på å se meg, men nå er interessen ikke like stor lenger fordi han følte det ble for mye stress. I går ble vi enige om å starte fra null, men han kom med meldinger om at jeg var masete osv. Fikk derfor dårlig samvittighet og samtalen fortsatte i dag. Nå vil han ikke gi meg den sjansen lenger, han sier vi bare skal legge det dødt, at det ser mørkt ut og vi får ikke startet fra null allikevel. Er det noe som helst jeg kan gjøre i denne situasjonen? Føler jeg fortjener en fair sjanse, spesielt siden jeg bare har stilt en del spørsmål når jeg har vært usikker, fordi jeg ikke ville dømme han på noen som helst måte. Kommunikasjonen har vært litt dårlig, men nå er jo alt veldig klart for begge to så skjønner ikke hvorfor han overhode ikke vil gi meg den muligheten allikevel.. Liker han kjempe godt og vil gjerne få til en øl med han. Noen tips eller må jeg bare innse at jeg har tapt? Anonymous poster hash: 6d6ab...397 Han er ikke interessert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå