Odd R. Valmot Skrevet 5. juni 2018 Del Skrevet 5. juni 2018 Det norske sykkelgiret har fordeler ingen andre kan måle seg med [Ekstra] Lenke til kommentar
RoyK Skrevet 5. juni 2018 Del Skrevet 5. juni 2018 Flott artikkel, men litt språkvask burde nok ha vært gjennomført her… Lenke til kommentar
RoyK Skrevet 5. juni 2018 Del Skrevet 5. juni 2018 Dere burde kanskje også nevne at sammenlikna med Rohloff, kan navene på disse byttes mellom sykler uten problemer, noe som er et stort pluss for folk med flere hjulsett. Lenke til kommentar
joebangles Skrevet 5. juni 2018 Del Skrevet 5. juni 2018 Er det kjent hva maks belastning på giret er? Har sprengt et par navgir på en elektrisk mtb. pga for høyt dreiemoment fra navmotor. Noen som vet hva denne saken tåler? Rettskårne drev ser det ut som fra bildene. Da bør de tåle endel. Det er vel rettskårne drev i feks traktorkasser og for tungbiler? Lenke til kommentar
hanshaga Skrevet 5. juni 2018 Del Skrevet 5. juni 2018 Bra artikkel, mer av dette i TU takk! Det er så kjekt å se teknologiutvikling og produksjon skje i Norge! Det finnes mange smarte hoder, og de fortjener oppmerksomhet. 2 Lenke til kommentar
noenmoen Skrevet 26. juni 2018 Del Skrevet 26. juni 2018 Jeg vil se hva som er på innsiden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå