AfterGlow Skrevet 5. juni 2018 Del Skrevet 5. juni 2018 ROG Phone kommer med Nintendo DS-lignende tilbehør og mer.Dette er Asus' heftige spillmobil Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 6. juni 2018 Del Skrevet 6. juni 2018 Spent på pris, Ser for meg at den blir glødende varm til tross for kjøleløsningen. Lenke til kommentar
Respwner Skrevet 6. juni 2018 Del Skrevet 6. juni 2018 Da er det bare å gjette på hvor lang tid det tar før de som saksøkte Nintendo slår til mot dette da. Ellers er jeg spent på hvor godt denne kjølinga fungerer i praksis, passiv kjøling i vanlige telefoner med kraftig innmat er i hvertfall håpløst dårlig. I tillegg skal den delvis tildekkes av den plastkonstruksjonen med ekstra skjerm. Lenke til kommentar
ziggy_InnleggNO Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 Tror nok det måtte blitt noe slikt som fikk meg til å kjøpe noe annet enn samsung i framtiden ? om 10 år så kobler vel alle mobilen sin til tv'en når man skal spille. Nå kommer det jo også bærbare pc'er med snapdragon cpuer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå