Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

kom opp i spansk muntlig eksamen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trenger hjelp, har eksamen i morra og veit ikkje ka eg ska gjær, skal presentere musikk!!!!!!

På videregående kom jeg selv opp i spansk muntlig:) Jeg presenterte kunst. Siden jeg var (og er) svært interessert i kunst, vinklet jeg det mot en kunstner jeg var inspirert av . 

Ville vinklet det selv mot noe du var interessert i, lettere å snakke og huske noe man er opptatt av. 

Kan du i tillegg synge eller spille gitar, så kan du ta noe av eksamen syngende eller på gitar. :) F.eks. om du snakket om Isaac Albeniz eller Paco de Lucia, som er mine favoritter innen spansk musikk, så har de veldig fin musikk som kan spilles. 

Du kan sammenligne mellom norsk og spansk folkemusikk, det er en annen type vinkling. 

• Liker 2
Lenke til kommentar

På videregående kom jeg selv opp i spansk muntlig:) Jeg presenterte kunst. Siden jeg var (og er) svært interessert i kunst, vinklet jeg det mot en kunstner jeg var inspirert av . 

Ville vinklet det selv mot noe du var interessert i, lettere å snakke og huske noe man er opptatt av. 

Kan du i tillegg synge eller spille gitar, så kan du ta noe av eksamen syngende eller på gitar. :) F.eks. om du snakket om Isaac Albeniz eller Paco de Lucia, som er mine favoritter innen spansk musikk, så har de veldig fin musikk som kan spilles. 

Du kan sammenligne mellom norsk og spansk folkemusikk, det er en annen type vinkling. 

Tusen takk, det var ein veldig god i det!!! Kommer til `hjelpe veldig mykje

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...