Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Jo. Din tolkning som ts selv oppklarte i innlegget før ditt som svar på mitt.

Nei, han sier jo at han har vurdert begge deler. Jeg antydet aldri at TS burde bytte navn, bare ha ett kallenavn som er normalt i østen. 

Uansett, tror ikke dette er noe å diskutere videre. Ts har oppklart hva han vurderer :) 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, han sier jo at han har vurdert begge deler. Jeg antydet aldri at TS burde bytte navn, bare ha ett kallenavn som er normalt i østen.

Uansett, tror ikke dette er noe å diskutere videre. Ts har oppklart hva han vurderer :)

Ja. Ergo blir det feil å avfeie min kommentar med din tolkning av ett av alternativene.

Er ikke jeg som kommenterer på hva du antyder. Det er du som kommenterer på mitt ved å påpeke at min kommentar var ugyldig.

Lenke til kommentar

Ja. Ergo blir det feil å avfeie min kommentar med din tolkning av ett av alternativene.

Er ikke jeg som kommenterer på hva du antyder. Det er du som kommenterer på mitt ved å påpeke at min kommentar var ugyldig.

Slapp av, jeg sa ikke at du tok feil. Jeg prøvde bare å forklare situasjonen i østen. At de ikke gjør det offentlig i dokumenter. Altså at det ikke er behov for det. Om du eller TS ønsker å gjøre det offentlig så skal jeg altså ikke stå i veien for det. Prøvde bare å dele informasjon... 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...