Odd R. Valmot Skrevet 4. juni 2018 Del Skrevet 4. juni 2018 Les testen.TEST: Toppspesifisert mobil til lavpris Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. juni 2018 Del Skrevet 4. juni 2018 "I motsetning til Samsung har de valgt å beholde en 3,5 mm analog lydport. Det ville vært et stort pluss før, men i dag, hvor de aller fleste likevel har valgt trådløse headset er det ikke like viktig" Håhåhå. Nei du. Telefon uten 3,5mm port skal ikke kjøpes. Det er mer eller mindre mitt krav #1, og jeg nekter å tro jeg er alene i det. 3 Lenke til kommentar
mandela Skrevet 4. juni 2018 Del Skrevet 4. juni 2018 Fikk dere testet mobilfunksjonaliteten til telefonen? Tenker spesielt på støtte for nettverkstjenester i norske nett (volte, vowifi, HD voice i 2G, EVS kanskje?, CA osv.). Til sammenlikning mangler både Tek og Dinside sine tester slik vesentlig informasjon, det til tross for at disse enhetene stort sett alltid er tilkoblet lokale mobilnett. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 4. juni 2018 Del Skrevet 4. juni 2018 Må den være så stor? 6.3" er jo gigantisk. Syns min moto G5 er mer enn stor nok og den er bare 5.0" Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. juni 2018 Del Skrevet 4. juni 2018 (endret) Må den være så stor? 6.3" er jo gigantisk. Syns min moto G5 er mer enn stor nok og den er bare 5.0" Vet ikke om du ser at skjermen dekker hele fronten? 6.3" betyr hvor stor skjermen er. Moto G5 har jo store rammer rundt skjermen. Telefonen er faktisk bare litt større enn din Moto G5, og veldig mye tynnere. Endret 4. juni 2018 av Complexity Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 4. juni 2018 Del Skrevet 4. juni 2018 8" er akkurat passe fornuftig og praktisk størrelse på en mobiltelefon..... 2 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 4. juni 2018 Del Skrevet 4. juni 2018 Så lenge den passer i bukselomma er den passe stor. Hvordan er byggekvaliteten på mobilen? Ser fin ut, men vil jo gjerne at den skal vare i par tre år. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 4. juni 2018 Del Skrevet 4. juni 2018 8" er akkurat passe fornuftig og praktisk størrelse på en mobiltelefon..... Jeg har faktisk en 8 toms Asus telefon også, den ble bare for drøy, men moro å bruke en stund, ser ut som en premieklovn når man står og snakker i den store fjøla. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 4. juni 2018 Del Skrevet 4. juni 2018 Må den være så stor? 6.3" er jo gigantisk. Syns min moto G5 er mer enn stor nok og den er bare 5.0" Sjekk denne: http://www.displaywars.com/5,5-inch-d%7B16x9%7D-vs-6,28-inch-d%7B19x9%7D Ser du at den er like bred som en 5.5" 16:9-skjerm? Lenke til kommentar
Are Skabra Skrevet 5. juni 2018 Del Skrevet 5. juni 2018 Går det an å bestille uten kinesisk spionvare mot et lite pristillegg? Lenke til kommentar
GummiKu Skrevet 5. juni 2018 Del Skrevet 5. juni 2018 "I motsetning til Samsung har de valgt å beholde en 3,5 mm analog lydport. " Når sluttet samsung med aux porten? Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 5. juni 2018 Del Skrevet 5. juni 2018 Går det an å bestille uten kinesisk spionvare mot et lite pristillegg? Du står øverst på lista deres, trust me. Etterfulgt av 007, Ethan Hunt og Jahn Teigen. 1 Lenke til kommentar
Odd R. Valmot Skrevet 5. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2018 "I motsetning til Samsung har de valgt å beholde en 3,5 mm analog lydport. " Når sluttet samsung med aux porten? En sliten slip. Du har helt rett. Det skulle står Apple Lenke til kommentar
Alfadir Skrevet 5. juni 2018 Del Skrevet 5. juni 2018 Åssen er kameraet synes dere som har den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå