T@ngoTerje Skrevet 4. juni 2018 Del Skrevet 4. juni 2018 Hei! Jeg har en Macbook Air late 2008 og en Mac Mini som jeg mener også er fra 2008. Kan noen av disse brukes til noe? Har de noen verdi? Macbook air har kluss med wifi og trenger kabel. Mac mini er helt fin, men treg Lenke til kommentar
quantum Skrevet 17. juni 2018 Del Skrevet 17. juni 2018 (endret) Mac holder seg "uforskammet" godt i verdi, men disse får vel ikke oppdateringer til OS X (eller hva det het for 10 år siden) lengre, så de er jo ikke akkurat kurante salgsobjekter. Bortsett fra det kan de vel brukes til det meste de har vært brukt til fra før av, bare man har god tid og litt lavere risikoterskel? Nyere software og nettsider kan de kanskje få problemer med også. Min Air kjører nå Kubuntu siden jeg mistenker at den ikke vil støttes av høstens macOS-version. Funker brillefint til mitt bruk, og Mini'en følger etter, den har egentlig aldri klart å dra macOS rundt på en akseptabel måte, så det blir litt spennende å se om den endelig kan brukes til noe annet enn Netflix. Endret 17. juni 2018 av quantum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå