1G FSB Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Jeg har en 10000rpm 37 g harddisk .sata men når jeg belaster den med installasjon eller søke etter filer spinner den opp i en enorm fart i 30 sek så sier det KLIKK og harddisken stopper of begynner å rotere i gjen med en gang .og fortsetter som vanelig.. jeg har ikke fått med noen driver til den .kan det vere mangel på det? eller "strøm"feil ? Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Spinner den mer enn 10000 rpm da? Hva slag hovedkort (system) står denne i ? Og hvilke Disk Oprativ System bruker du? Bruker man å få med driver? er den ny? Kan du bruke den? Hvis det er en Raptor så er der 5 års garanti. Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 jeg har Elitegroup Photon PF1 hovedkort 1GHz FSB hovedkort www.multicom.no win xp den går i max 10000..35 grader varm .ikke noe synelig galt uten om at den stopper å starter rotasjonen under belastning på 20mb og opp Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 Western Digital ja 1 mnd gammel ..finner ikke driver på hjemme siden deres Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Finn driver til brikkesettet ditt du heller. Der kan du finne noe som hjelper. Eller Western digital diagnogistk tools. Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 nå må jeg bare vente å se om det skjer i gjen da.har oppdatert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå