Gå til innhold

De tre råeste kameramobilene akkurat nå


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sommertelefon???

Er det sånn at en må ha en sommertelefon og en vintertelefon?

Hvordan blir det når sommeren kommer tidlig og det er en veldig mild vinter kan en bruke sommertelefonen hele året da? Eller er det kanskje ikkje temperaturer det går på? Kunne godt tenkt meg å vite hva som ligger i definisjonen siden målet mitt i livet er å følge trendene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

 

Dette kommer tydelig frem både på forsiden og på starten av anonseartikkelen. Vet ikke hvordan du mener dette bør merkes, hvis det ikke er godt nok?

Det er helt godt mulig jeg ikke ser det, men reklamen er lagt under "diskuter artikler". Hvor i forumet ser du at dette er en reklame?

Ser det står annonsør-innhold. Og da sier det seg selv.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...

Beste kameramobil, hva med den beste å se til å hold og estetisk da vil jeg si att Nokia 8 Sirocco tar pallplass. Har hatt S8 og OnePluss 6 men Sirocco er en fryd for øye da den heller ikke er så stor bare 5.5 tommer. Den har 6 GB Ramm og 128 GB lagring og bruker Google foto så en får bilder på mobilen og online lagring. Men som sakt den er en fryd for øye.

Lenke til kommentar

 

Det står på norsk at det er annonsert innhold

Hvor står det?

Hvis du ser øverst på siden, så er det et felt hvor det står "ANNONSØRINNHOLD FOR KOMPLETT", og dette feltet følger etter når du scroller nedover siden. Det står også "Annonsørinnhold" nede i venstrehjørnet på det første bildet i artikkelen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...