PoleCat Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 OK, dette kommer du sikkert ikke til å like; men nå har du ødelagt hele designet. Likte myyyeee bedre den tildligere looken. Menmen, siden du tror du skal holde deg til den så.. Jeg synes den andre var myckket bettre iallefall. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 Hehe, syntes den var søt jeg, men ok, endte opp med dette, og tror jeg holder meg til den. http://home.chello.no/~alexholm/ vet ikke hvilken tidligere det er snakk om her, men jeg likte ikke helt den som er oppe nå.. fargevalget var litt skarpt. må nesten ha på. synes også at skriften trygt kan bli mindre. om du er fast bestemt på å ha designet du har nå. kanskje en litt annen farge om ikke annet i headeren og Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 Hehe, jau, endret litt på header og fargen, et lite hakk mindre størrelse på font ellers det samme Siden finner dere på WWW knappen på profilen min. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Likte ikkje verken farge eller motiv eller noke som helst med banneren, prøv å lag en ny;) Bakgrunnsfargen var i og for seg behagelig å sjå på, den var ikkje for dominant, men heller ikkje grå og kjedelig. BTW, har du brukt samme farge som www.opera.com kanskje?? Ellers er sida strøken! Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 30. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2003 Var litt tilfeldig at den ble veldig lik den til Opera Men headeren er jeg ikke flink på, så får sjå ka det blir til Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 likte ikke banneren jeg heller.. Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2003 Sånn, nå likner det litt på en forrige look jeg hadde, link finner du fortsatt på WWW knappen til profilen min Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 MYE BEDRE!! :D:D den likte jeg.. slik smoooooth.. hehe Lenke til kommentar
PT Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Bra nå, selv om banneret muligens hadde trengt en oppussing... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Bra nå, selv om banneret muligens hadde trengt en oppussing... Synes header er smooth og deilig. Faktisk det beste med hele greia! Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 ja.. enig med PoleCat der.. Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2003 Hadde vært morro å kunne laget resten av siden i samme stil som header.. men jeg er fattig på ideer her. Utforming av header var egentlig en "tilfeldighet", sikkert derfor den ble bra i mine øyne. Resten blir litt firkantet kan man si, siden man bare bruke html/css til å lage resten av layout. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Flash, min venn, flash! Lenke til kommentar
Unglar Skrevet 31. desember 2003 Del Skrevet 31. desember 2003 Hadde vært morro å kunne laget resten av siden i samme stil som header.. men jeg er fattig på ideer her. Utforming av header var egentlig en "tilfeldighet", sikkert derfor den ble bra i mine øyne. Resten blir litt firkantet kan man si, siden man bare bruke html/css til å lage resten av layout. det burde jo gå ann å lage en meny i samma stilen i hvertfall, til og med uten flash Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 31. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2003 Zånn, tha haj mann laget menju i sama vai (party on) Lenke til kommentar
Dino_ Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Zånn, tha haj mann laget menju i sama vai (party on) /me like. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Zånn, tha haj mann laget menju i sama vai (party on) Skamdigg! Lenke til kommentar
Unglar Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 dritkult mye bedre enn de grå firkantene som var der før Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 Litt FOR enkel etter min smak... Og hvis det er meninga å ha den enkel, så er den enklere enn det... Fonten ble litt for stor synes jeg... Men fortsatt en sweeeet begynnelse! ja ganske enig Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 1. januar 2004 Del Skrevet 1. januar 2004 neeeat!!! detta likte jeg übermasse!!!! menneh.. synes kanskje at bordern runst ikke passa helt.. overskrift-fontene passer BRA synes jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå