Gå til innhold

Hva synes dere om denne?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe, syntes den var søt jeg, men ok, endte opp med dette, og tror jeg holder meg til den. http://home.chello.no/~alexholm/

vet ikke hvilken tidligere det er snakk om her, men jeg likte ikke helt den som er oppe nå.. fargevalget var litt skarpt. må nesten ha :cool: på.

synes også at skriften trygt kan bli mindre. om du er fast bestemt på å ha designet du har nå. kanskje en litt annen farge om ikke annet i headeren og

Lenke til kommentar

Hadde vært morro å kunne laget resten av siden i samme stil som header.. men jeg er fattig på ideer her. Utforming av header var egentlig en "tilfeldighet", sikkert derfor den ble bra i mine øyne. Resten blir litt firkantet kan man si, siden man bare bruke html/css til å lage resten av layout.

Lenke til kommentar
Hadde vært morro å kunne laget resten av siden i samme stil som header.. men jeg er fattig på ideer her. Utforming av header var egentlig en "tilfeldighet", sikkert derfor den ble bra i mine øyne. Resten blir litt firkantet kan man si, siden man bare bruke html/css til å lage resten av layout.

det burde jo gå ann å lage en meny i samma stilen i hvertfall, til og med uten flash :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...