Gå til innhold

Hva synes dere om denne?

Anbefalte innlegg

Uff, ble jaggu seint på natta igjen :D

Han var visst ikke våken, så la den ut så han kunne se senere. Men så lenge den ligger der, hva synes dere?

http://home.chello.no/~alexholm/atsjoo/index.html

Tanken var å gjøre den enkel som mulig, likevel litt stilig for det :D

Header'en er nesten 20 kilobyte, kanskje noe stor, men caches den, så blir det vel nopain hvis man er innom siden ofte.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Litt FOR enkel etter min smak... Og hvis det er meninga å ha den enkel, så er den enklere enn det...

Fonten ble litt for stor synes jeg...

Men fortsatt en sweeeet begynnelse!

Enig. Ble litt tomt og enkelt, men et godt utgangspunkt.

Fonten trenger jeg vel egentlig ikke kommentere....

Lenke til kommentar

Hehe, jo, er litt vanskelig å få resten av layout til å ha noe samme stil som header, men tanken var å gjøre siden enkel som mulig egentlig, at den kan føles litt tom ut, tja, man har jo en meny og innhold hehe, mer fyldig kan den jo ikke bli :D (Selv om innholdet hittil bare er svada)

Startet egentlig med rødtonet farge, men ble egentlig litt stilig med blått. Men kunne sikkert vært stilig i uansett kombinasjon, orange kanskje.

Menyen med den rare skygge effekten på hover fjernet jeg, er en fast farge nå, ble egentlig bra nok slik.

Mulig fonten er for stor, men jeg synes det er behagelig å kunne lese uten å myse på skrifta, liker ikke at det blir for smått. Og jeg har ikke brukt font-size i heletatt, så dette er default size for OS'et.

Hvis inspirasjonen/fantasien kommer på noe, så kanskje jeg finner på noe som kan gjøre layout litt mindre tom, får sjå ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Oppdatert header, så litt bedre ut der nå. Er egentlig ikke helt fornøyd med font'en i meny knappene... ser hva jeg får til der. Har enda ikke giddet å laget noe forslag/ide på hvordan innholdet skal rammes inn, prøve å "trylle" frem noe ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...