Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Opphovnet i nesa?

Anbefalte innlegg

Hei. Tror polyppene mine i nesa er opphovnet (ser slik ut når jeg lyser opp). Har også snørr (for det meste grønt-grått) som danner seg der, ikke flytende, men mer sånn som former seg der inne og stivner halvveis.

Har ikke særlig annet med symptomer enn slim fra halsen og tungpust. Burde jeg nevne det med nesa også til legen?

Bruker ikke nesespray. Burde jeg prøve det?

Anonymous poster hash: 232e8...e42

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sliter med nogenlunde det samme. Har polypper og kronisk rhinitt, brukte som følge av dette Nasonex (Kortison). Diagnosen fikk jeg hos Øre, Nese, Hals lege. Om det ikke går over, eller forverrer seg, hadde jeg tatt en tur til fastlege for videre utredning der.

Lenke til kommentar

Nevnte til legen min over melding at jeg tror/føler/sees ut som nesa mi er nett/en polypp er opphovnet, og hun skrev ut Avamys Nesespray, burde jeg bruke det? Er ikke så plagsomt, mer det at jeg ikke får trukket pusten pg alt slimet som kommer fra halsen pg at jeg ikke får noe svar på hvorfor det er sånn.. men kan jo bare prøve

Anonymous poster hash: 232e8...e42

Lenke til kommentar

Ser også at jeg har sår/veldig rødt inntil neseveggen i begge hull...Anonymous poster hash: 232e8...e42

Jeg må snyte meg hver dag, pga. stivnet snørr. Jeg bruker å ta en bit dopapir og putte opp i nesa og snurre den rundt for å bli kvitt restene. Noen ganger er jeg nødt til å bruke tørkepapir men det er så grovt at det er som å snurre en bit papp oppi der. Glemmer det fra gang til gang og da blir det jo litt neseblod som størkner og tar litt tid å bli bra igjen. :p

Endret av 8DX8QO0Y
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...