AnonymDiskusjon Skrevet 3. juni 2018 Del Skrevet 3. juni 2018 Hei. Tror polyppene mine i nesa er opphovnet (ser slik ut når jeg lyser opp). Har også snørr (for det meste grønt-grått) som danner seg der, ikke flytende, men mer sånn som former seg der inne og stivner halvveis. Har ikke særlig annet med symptomer enn slim fra halsen og tungpust. Burde jeg nevne det med nesa også til legen? Bruker ikke nesespray. Burde jeg prøve det? Anonymous poster hash: 232e8...e42 Lenke til kommentar
Charlie Brown Skrevet 4. juni 2018 Del Skrevet 4. juni 2018 Hvis det er polypp vil ikke de reseptfrie nesesprayene hjelpe. Hvis det plager deg, ville jeg absolutt sagt det til legen. En reseptbelagt kortison-nesespray kan være nok for små polypper. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 5. juni 2018 Del Skrevet 5. juni 2018 Du er forkjøla. Netflix og sofa i noen dager. Er du ikke bedre i løpet av helga, gå til fastlegen. Lenke til kommentar
InfectedExo Skrevet 5. juni 2018 Del Skrevet 5. juni 2018 Sliter med nogenlunde det samme. Har polypper og kronisk rhinitt, brukte som følge av dette Nasonex (Kortison). Diagnosen fikk jeg hos Øre, Nese, Hals lege. Om det ikke går over, eller forverrer seg, hadde jeg tatt en tur til fastlege for videre utredning der. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2018 Du er forkjøla. Netflix og sofa i noen dager. Er du ikke bedre i løpet av helga, gå til fastlegen. Jeg er ikke forkjøla. Vært slik i 4 måneder. Har ikke hoste. (men hadde bihulebetennelse for ca 2-3mnd siden) Anonymous poster hash: 670ce...c14 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2018 Har også snørr (for det meste grønt-grått) som danner seg der, ikke flytende, men mer sånn som former seg der inne og stivner halvveis. Hæ? Er ikke dette normalt? Sånn har jeg hatt det hele jævla livet, trodde det var sånn neser fungerte? Anonymous poster hash: f2e28...3bf Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2018 Nevnte til legen min over melding at jeg tror/føler/sees ut som nesa mi er nett/en polypp er opphovnet, og hun skrev ut Avamys Nesespray, burde jeg bruke det? Er ikke så plagsomt, mer det at jeg ikke får trukket pusten pg alt slimet som kommer fra halsen pg at jeg ikke får noe svar på hvorfor det er sånn.. men kan jo bare prøve Anonymous poster hash: 232e8...e42 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2018 Ser også at jeg har sår/veldig rødt inntil neseveggen i begge hull... Anonymous poster hash: 232e8...e42 Lenke til kommentar
8DX8QO0Y Skrevet 5. juni 2018 Del Skrevet 5. juni 2018 (endret) Ser også at jeg har sår/veldig rødt inntil neseveggen i begge hull...Anonymous poster hash: 232e8...e42 Jeg må snyte meg hver dag, pga. stivnet snørr. Jeg bruker å ta en bit dopapir og putte opp i nesa og snurre den rundt for å bli kvitt restene. Noen ganger er jeg nødt til å bruke tørkepapir men det er så grovt at det er som å snurre en bit papp oppi der. Glemmer det fra gang til gang og da blir det jo litt neseblod som størkner og tar litt tid å bli bra igjen. Endret 5. juni 2018 av 8DX8QO0Y Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2018 Snyter meg som regel ikke. Men om kveldene tar jeg iblant en fuktet q-tips for å fjerne det inne i nesa, sp kanskje fet kommer av det ja? Anonymous poster hash: 232e8...e42 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå