AnonymDiskusjon Skrevet 3. juni 2018 Del Skrevet 3. juni 2018 Jeg bruker microgynon, i går startet det en mellomblødning, så da tenker jeg at jeg må ta en noen dagers pause fra pillene for at blødningen skal gi seg (altså få mens). Hittil har det bare vært litt brun utflod med spor av blod... Det jeg lurer på er om en pillepause på bare 3-4 dager vil være nok til at jeg får blødning og kan begynne på pillen igjen på dag 4, slik at blødningen stopper? Noen som har tatt pillepause på bare 3-4 dager før? Anonymous poster hash: d82a5...491 Lenke til kommentar
Dead_Angel_90 Skrevet 3. juni 2018 Del Skrevet 3. juni 2018 På Microgynon ska du ta hele brettet på 28 piller og ta 7 dager pillepause. Va sånn jeg fekk forklart det hos min gynekolog Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 4. juni 2018 Del Skrevet 4. juni 2018 Det er dessverre ikke sånn det funker. når man begynner med p-piller så skal man ta dem første gang dagen du får mensen for å sikre at du kan ha trygg sex nesten med en gang, og mensen fortsetter gjerne den til den er ferdig selv om du går på pillene. Lenke til kommentar
Dead_Angel_90 Skrevet 4. juni 2018 Del Skrevet 4. juni 2018 Les pakningsvedlegget, der står svaret du søker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå