AnonymDiskusjon Skrevet 3. juni 2018 Del Skrevet 3. juni 2018 Hva er ditt beste slanketips? Jeg kom på "ikke spis junk". Anonymous poster hash: 7b9f7...45f Lenke til kommentar
johanf Skrevet 3. juni 2018 Del Skrevet 3. juni 2018 Spis mindre av alt. Bytt ut all drikke med vann. Hey presto. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 3. juni 2018 Del Skrevet 3. juni 2018 Vær aktiv hver dag, minst 30 min. Gå, løp, what ever, bare vær i bevegelse. Ikke bruk store tallerkener osv. man har en tendens til å fylle dem opp, det gjør det lettere å spise for mye. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2018 Første prioritet er kostholdet, som du selv sier. Kutt ut alt av junk (godis, chips, nøtter, brus osv.), kutt ned på mengde pasta, ris og poteter, samt fett mat. Dette funket rått for meg, selv uten store mengder trening. Anonymous poster hash: 533f0...0dd Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. juni 2018 Del Skrevet 3. juni 2018 (endret) Det kan være lettere med totalavhold fra snop enn å balansere det med litt av og til. Hvis det er en frisklivssentral i kommunen din, oppsøk den. Noen av dem tilbyr god, riktig og gratis trening. Endret 3. juni 2018 av Isbilen Lenke til kommentar
Kalevala Skrevet 3. juni 2018 Del Skrevet 3. juni 2018 Ikke spis mellom 20:00 og 11:00. Ta i bruk appen Lifesum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå