Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kunne du datet denne kvinnen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

https://imgur.com/a/Dy7SXtY

Ja eller nei? Hvorfor, hvorfor ikke?

Hadde du villet ha sex med henne?

Hvordan vil dere beskrive utseende hennes?

Anonymous poster hash: af1a3...eda

Kunne kanskje pult henne i ræva, vet ikke om jeg har lang nok penis til å nå inn i vagina mellom de store rompe/lår ratio :wee:

Søtt ansikt, men litt svær kropp. Jeg hadde heller gått andre vei da, til kortvokst asiat. Hadde vært artigere å prøvd noe sånn, om en var singel da :wee:

• Liker 2
Lenke til kommentar

Aldri i livet. Jeg er for kresen. Når man velger noen å dele livet med, så skal vedkommende være vakker både innvendig og utvendig. Full pakke. Klarer jeg ikke det, så er jeg heller singel.

Men jeg hadde kanskje skiftet mening om hun var veldig rik, og kunne gitt meg et liv i luksus hvor jeg ikke trengte jobbe.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Men det faktum at hun ikke har trent kroppen og slanket seg, sier noe om personligheten.

Kanskje. Men det sier kanskje også noe om innestengte ambisjoner rundt kjærlighet. Det kan hende personen har veldig mye å gi. Sex er bare en del av et forhold. Jeg er villig til å vedde penger på at det finnes folk som lever sammen som ikke har sex, bare fordi de liker hverandre. Det er noe som kommer når tiden er klar for det.

"Det er ikke hvordan man har det, det er hvordan man tar det" xp

Lenke til kommentar

https://imgur.com/a/Dy7SXtY

Ja eller nei? Hvorfor, hvorfor ikke?

Hadde du villet ha sex med henne?

Hvordan vil dere beskrive utseende hennes?

Anonymous poster hash: af1a3...eda

Hvis jeg var mann, så kunne jeg muligens datet henne. Hun har et pent ansikt ellers en smule stor all over, for min smak, vanligvis. Men, det er det indre som teller mest. Om hun var en kul jente, så kunne det hende,at jeg ville sett forbi størrelsen hennes.

Skulle vi datet, så måtte jeg nødvendigvis hatt sex med henne. Så, ja :)

Hun er litt vel bred, men bredden står i stil med høyden. Ingenting over/underdimensjonert. Ellers et pent fjes.

Hva med DEG? Ville DU TS datet denne kvinnen..?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...