Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg skal kanskje selge mine PC, men trenger litt råd angå hvor mye jeg kan få for den.

Det er en HP Pavilion og den er blitt behandlet veldig bra. Problemet med den er at batteriet er litt dårlig og ladern er litt dårlig, men ellers funker pc som den skal.

Hvor mye kan jeg få for den?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har den samme komponenter som denne med samme navn som fortsatt er i salg? I så fall kanskje er halv pris av nypris normalt for fult fungerende maskiner uten skader eller ulemper. En med dårlig batteri/lader bør nok ha et avslag i forhold til normal pris for en uten skader og feil. Skader er risikabelt og betalingsviljen stuper når det nevnes. Det MÅ nevnes. Hvis du unnlater å nevne det så kan du få problemer når kjøper oppdager det. (Krav om tilbakekjøp eller erstatningskjøp etc)

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

TS: Har du vurdert å kjøpe nytt batteri før salget? Det kan heve prisen mer enn det batteriet koster.. Batterier koster fra et par hundrelapper kjøpt via aliexpress eller ebay.

Sjekk også hva som er dårlig med laderen. Eventuelt kjøp ny. Hvis problemet er dårlig kontakt i pluggen i PCen er jeg redd PCen er lite verdt da det er stor risiko for at den vil miste kontakten helt og ikke la seg reparere hverken enkelt eller billig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...