Moro26 Skrevet 3. juni 2018 Del Skrevet 3. juni 2018 Jeg skal kanskje selge mine PC, men trenger litt råd angå hvor mye jeg kan få for den. Det er en HP Pavilion og den er blitt behandlet veldig bra. Problemet med den er at batteriet er litt dårlig og ladern er litt dårlig, men ellers funker pc som den skal. Hvor mye kan jeg få for den? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 3. juni 2018 Del Skrevet 3. juni 2018 HP Pavilion sier ingenting, hvilket år? Hvilken modell og hvilke komponenter er i den? Lenke til kommentar
Moro26 Skrevet 3. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2018 Den er 3 år gammel og model er HP Pavilion 14-bf083no Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 3. juni 2018 Del Skrevet 3. juni 2018 Jeg ville prøvd å legge den ut for 4 og heller senke prisen om den ikke ryker. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. juni 2018 Del Skrevet 3. juni 2018 (endret) Har den samme komponenter som denne med samme navn som fortsatt er i salg? I så fall kanskje er halv pris av nypris normalt for fult fungerende maskiner uten skader eller ulemper. En med dårlig batteri/lader bør nok ha et avslag i forhold til normal pris for en uten skader og feil. Skader er risikabelt og betalingsviljen stuper når det nevnes. Det MÅ nevnes. Hvis du unnlater å nevne det så kan du få problemer når kjøper oppdager det. (Krav om tilbakekjøp eller erstatningskjøp etc) Endret 3. juni 2018 av Simen1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 3. juni 2018 Del Skrevet 3. juni 2018 Har den samme komponenter som denne med samme navn som fortsatt er i salg?Det er ikke den. Den der har Kaby Lake, og prosessoren kom ikke før i 2017. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 3. juni 2018 Del Skrevet 3. juni 2018 (endret) Jeg ville prøvd å legge den ut for 4 og heller senke prisen om den ikke ryker. Dyrt om vi ikke vet rett maskin, og dårlig batteri/lader er heller ikke positiv for brukt prisen. Endret 3. juni 2018 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. juni 2018 Del Skrevet 4. juni 2018 TS: Har du vurdert å kjøpe nytt batteri før salget? Det kan heve prisen mer enn det batteriet koster.. Batterier koster fra et par hundrelapper kjøpt via aliexpress eller ebay. Sjekk også hva som er dårlig med laderen. Eventuelt kjøp ny. Hvis problemet er dårlig kontakt i pluggen i PCen er jeg redd PCen er lite verdt da det er stor risiko for at den vil miste kontakten helt og ikke la seg reparere hverken enkelt eller billig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå