Smultring77 Skrevet 3. juni 2018 Del Skrevet 3. juni 2018 (endret) Hei. Jeg vet ikke om denne kategorien ble riktig, men jeg prøver. jeg har noen domener som jeg skal bruke etterhvert. Disse domenene er ikke noe jeg har snappet eller noe sånt. Rett og slett domener som går på hobbyer og interesser med helt generelle navn. over tid tenkte jeg å bygge dem opp med info bilder Etc som handler om nettopp det. Men foreløpig mens jeg tenker, planlegger og annet, er det noe der ute jeg kan bruke dem til? Er det kanskje mulig å ha en form for reklame eller lignende som gjør at man kan tjene inn prisen de koster pr år? Foreløbig har jeg www videresending av alle sammen til en hovedside hvor jeg har laget en fin nettside. Jeg har ingen reklame eller noen form for salg. Det hadde vært kjekt om jeg kunne klare å få utgiftene til å gå i null. Men det er vel bare ønsketenkning? Endret 3. juni 2018 av Smultring77 Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 3. juni 2018 Del Skrevet 3. juni 2018 For å tjene på reklame så trenger du trafikk. Hvorfor skal folk besøke siden om det bare er reklame? Lenke til kommentar
nightowl Skrevet 3. juni 2018 Del Skrevet 3. juni 2018 (endret) .. og selv om du får trafikk blir mye reklame blokkert i nettleseren, fordi folk flest har AdBlock eller lignende. Endret 3. juni 2018 av nightowl Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 3. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2018 ja dere har nok rett ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå