bergetun Skrevet 15. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2003 Betaler man en annen pris på wapping gjennom GRPS eller om man bruker GRPS internett oppkoblingen til å surfe med ? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 15. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2003 Når man benytter seg av wap kan man velge om man vil koble opp med gsm eller gprs. Kan si det enkelt: gprs er billig, gsm er dyrt. Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. desember 2003 Så det er ingen forskjell på om jeg bruker GRPS Internet og ikke GRPS WAP når jeg surfer på WAP sider. ? Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 15. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2003 GPRS er GPRS. Din operatør har kun én pris for dette, uavhengig av hva du kaller profilen din. Med Netcom f.eks får du de første 500kb gratis og betaler deretter 1,3 øre pr kb eller noe sånt noe. Alt per måned. Om du hadde brukt gsm, hadde du betalt per minutt du var oppkoblet, noe som hadde blitt DYRT! Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 15. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) Kan love deg du får ingenting gratis av teleoperatørene. De 500 første kb er nesten 10 ganger dyrere enn resten. 10øre mot 1,5 øre. Hvis du ikke har kontant kort da . Da er det svinedyrt hele tiden 10 øre/kb Endret 15. desember 2003 av Tommy Angelo Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 16. desember 2003 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2003 Beklager! Glemte at jeg har grisebillig abonnement, sant som Tommy Angelo sier, men dette blir allikevel billigere enn GSM-bruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå