AnonymDiskusjon Skrevet 2. juni 2018 Del Skrevet 2. juni 2018 Jeg hadde sex i vinter med en fyr. Vi brukte ikke kondom så han trakk seg ut. Han lagde ikke så mye lyd men begynte å stønne rett før han trakk seg ut, så når han hadde trekt seg ut begynte han å sprute (ganske mye også) men runket ikke seg selv mens han spruta og stønnet heller ikke så virket som orgasmen var ferdig før spruten? Er det ikke når dere gutter får utløsningen at orgasmen også inntreffer eller kan orgasme komme før sprut. Det var uvant for jeg er vant til at gutter runker når de spruter men ikke han her Anonymous poster hash: 302fb...5c7 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 2. juni 2018 Del Skrevet 2. juni 2018 Kanskje siste del av orgasmen var lydløs? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 2. juni 2018 Del Skrevet 2. juni 2018 Det tar en stund før det begynner å sprute og en føler at en kommer en stund før en kommer Samme når en går på do for å tisse, så kan det ta noen sekunder før det kommer tiss ut Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 3. juni 2018 Del Skrevet 3. juni 2018 Orgasme for menn er ofte sidestilt med utløsning, men ikke alltid. Menn kan få "tørre" orgasmer, ofte så vil den første orgasmen medføre sprut, men de andre like etterpå kan bli tørre. Man kjenner på seg selv om at nå kommer orgasmen og han trakk seg ut før han kom til å sprute, og er man kåt nok + orgasmen har bygget seg opp så kan man av og til ikke klare å stoppe den heller. En teknikk for å holde ut lengre er å trekke seg ut eller stoppe runkingen rett før man kommer til "point of no return", ved å ikke berøre penis, begynne å tenke på isbjørner, tornekratt, de tørre møtene på jobben etc så kan en mann unngå å sprute og så fortsette etter en liten roe seg ned pause. Men de fleste menn har nok opplevd den såkalte "point of no return" hvor man ender opp å sprute uansett om man vil eller ei. Ang lyd, er ikke alle menn som stønner hardt når de kommer eller har sex, på samme måte som kvinner ikke alltid lager lyd under akt og orgasme heller. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 3. juni 2018 Del Skrevet 3. juni 2018 Menn er forskjellige Men vær obs på at sædceller kan komme ut og inn i deg før han får orgasme/spruter. Så selv om dere planlegger at han trekker seg ut før han kommer så er det ikke alltid det hjelper. Og da kan du bli gravid. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2018 Takk for svar. Men både jeg og han lager en del lyd mens vi driver på så jeg syns det var så rart at pikken hans sprutet masse uten at han runket seg selv og han virket "ferdig" selv om han fremdeles sprutet haha ^^ Men takker for svar, da lærte jeg noe nytt. Peniser er fascinerende Anonymous poster hash: 302fb...5c7 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2018 Orgasme for menn er ofte sidestilt med utløsning, men ikke alltid. Menn kan få "tørre" orgasmer, ofte så vil den første orgasmen medføre sprut, men de andre like etterpå kan bli tørre. Man kjenner på seg selv om at nå kommer orgasmen og han trakk seg ut før han kom til å sprute, og er man kåt nok + orgasmen har bygget seg opp så kan man av og til ikke klare å stoppe den heller. En teknikk for å holde ut lengre er å trekke seg ut eller stoppe runkingen rett før man kommer til "point of no return", ved å ikke berøre penis, begynne å tenke på isbjørner, tornekratt, de tørre møtene på jobben etc så kan en mann unngå å sprute og så fortsette etter en liten roe seg ned pause. Men de fleste menn har nok opplevd den såkalte "point of no return" hvor man ender opp å sprute uansett om man vil eller ei. Ang lyd, er ikke alle menn som stønner hardt når de kommer eller har sex, på samme måte som kvinner ikke alltid lager lyd under akt og orgasme heller. Akkurat som typen min. Han kommer som en orkan og stønner heftig og bråker skikkelig. Dette holder på et par minutter. Når han trekker seg ut er han helt stille i lyden, mens kroppen dirrer og rister og da kommer spruten i store mengder uten at han rører pikken og helt lydløst. Virka som han fikk orgasmen tidligere eller har han en sånn stille orgasme nr 2? Anonymous poster hash: 675d2...11e Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 16. juni 2018 Del Skrevet 16. juni 2018 Kan være at han har en oppbyggingsfase med orgasme som "river i kropp og sjel" så kommer utløsningen rett etterpå. Som sagt vi er alle forskjellige, både for menn mot andre menn og kvinner mot andre kvinner om hvordan man opplever en orgasme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg