Gå til innhold

Samsung Syncmaster 213 skjerm...

rvenes

Anbefalte innlegg

Hei.

Har bestilt denne skjermen. Vil det gå bra og bruke lavere oppløysinger enn den native som er på 1600*1200? Er egentlig det eg lurer mest på.

213Tfeature.jpg

Skjermkortet den skal brukes på er eit Hercules Radeon 9800 pro. Det følger med DVI kabel med skjermen. Har planer om og benytte denne. Er 25 ms for masse med tanke på spel og ghosting eller? Om den er virklig dårlig til spel så benytter eg angreretten!

Sida skjermen er 4:3 --> 1600*1200 så vil den kanskje takle bedre 800*600 og 1024*768 i spel enn f.eks ein lcd skjerm som er 1280*1024 (non 4:3)

Noken som har noken formeininger om akkuratt dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser du har en Sony G420 MultiScan CRT skjerm. Blir bra hvis du skal kjøre denne CRT skjermen og Samsung LCD'n i dual oppsett! Kjører med 2 skjermer selv og man får stor desktop med 2 skjermer på 1600x1200 hver :green:

Bruk da din Sony til ALL spilling og LCD'n til Windows bruk. Min anbefaling iallefall...

Lenke til kommentar

Cornel : fyrte du virkelig av 12000kr for en LCD skjerm ? Sinnsyk pris, men fin skjerm var det jo :)

Jeg siter på en 17" og 1024x768 går bra i spill, men kunne aldri tenkt meg å bruke det til OS. Blir litt uskaprt etc... I spill går det betraktelig mye bedre. Få deg en heftig maskin så kan du kjøre alle spill i 1600x1200 ;)

Lenke til kommentar

Har ikkje fyrt av enda, men skal...

bedre pc? hmm er den ikkje bra da? :) overklokka til 3 ghz...

Tenkte eg kunne kvitte meg med crt skjermen... men er ikkje sikker, spørs kor mykje $$$ eg får for den. Er jo ikkje vits og selge den vis eg ikkje får serlig med cash for den. Da er bruksverdien større.

Mulig eg skal ha meg ein pc på rommet! på natttbordet... blir litt stort med ein crt skjerm der men... ommøblemere og bygge på så går det også!

Endret av Cornel
Lenke til kommentar

Er det normalt at skjermen blir pisslunken frampå?

F.eks vi du jobber i windows lenge (XP) og har den BLÅ baby fargen på (standard), blir den da varmere på det blå (start linja) enn ellers?

Eg synes det... Sikkert normalt men...

Blir meir og meir fornøyd med skjermen... Det går jo fint ann og spele med også... må lcd skjermer innkjøyres på eit vis eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...