AnonymDiskusjon Skrevet 2. juni 2018 Del Skrevet 2. juni 2018 (endret) Anonymous poster hash: be57a...e38 Sorry, trykket noe feil. Så denne artikkelen.https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/qnM8dw/naa-skal-passbildene-endres-nye-eksperter-skal-finkjemme-ansiktet-ditt Jeg fikk nytt pass for et par år siden. Må jeg skifte det ut da, når disse reglene trer i kraft? Eller får du beskjed hvis et pass må fornyes før det går ut? Anonymous poster hash: be57a...e38 Endret 2. juni 2018 av aklla Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 2. juni 2018 Del Skrevet 2. juni 2018 Såvidt jeg forstår av artikkelen fases dette inn over tid etterhvert som gamle pass går på dato. 1 Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 2. juni 2018 Del Skrevet 2. juni 2018 (endret) Hvorfor ikke ta med DNA i den biometriske delen av passet? Tvungen DNA prøve på alle levende foster, ved fødsel. Problem løst! Edit: Tvungen DNA prøve på alle norske statsborgere. Tvungen DNA prøve på alle innvandrere. Tvungen DNA prøve på alle utenlandske arbeids søkere. Tvungen DNA prøve på alle flyktninger. Folk som er imot tvungne DNA prøve påberoper seg "menneskerettigheter". De er enten engstelige mennesker, eller SV'ere. Endret 2. juni 2018 av ChiaroScuro 2 Lenke til kommentar
srbz Skrevet 2. juni 2018 Del Skrevet 2. juni 2018 Folk som er imot tvungne DNA prøve påberoper seg "menneskerettigheter". De er enten engstelige mennesker, eller SV'ere. Ja, lykken hadde vært å få leve i George Orwells 1984-samfunn. 5 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 2. juni 2018 Del Skrevet 2. juni 2018 (endret) Selvsensurert. Endret 2. juni 2018 av Skatteflyktning Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 2. juni 2018 Del Skrevet 2. juni 2018 Gjelder nye pass og nei, du får ikke beskjed når passet ditt går ut på dato, det er noe du må holde øye på selv 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå