Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Flørt med kollega, hvor står jeg nå

Anbefalte innlegg

Nå har det seg slik at jeg har en kollega på jobben som jeg frem til en måneds tid siden hadde en flørt med. Jeg var sånn halvveis giret, og hun viste nok mest iver etter at dette skulle bli et forhold. Jeg red vel litt på bølgen og viste ikke henne så alt for mye intiativ.

Plutselig en dag når jeg spurte om hun ville henge så skrev hun bare at hun ikke kunne. Så var jeg syk og det var mye ferie på jobben så vi så hverandre og pratet ikke med hverandre på en måned nesten (vi snakket hver dag med hverandre på messenger før).

Nå på jobben er det ganske kleint. Når jeg prøver å flørte og tøyse med henne viker hun bare unna og vil kun snakke om arbeidsrelaterte ting. Men av og til tsr jeg henne i å kile meg når hun går forbi meg ol. Men hun virker litt sur på meg.

Jeg er fortsatt interessert og har skjønt at jeg kanskje har vært for passiv og ikke vist henne nok intiativ. Problemet nå er ikke om jeg vet om det er dette hun vil at jeg skal steppe up gamet, eller om hun nå har "kommet over meg" og bare vil være kollegaer igjen. Hvordan vet jeg forskjellen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...