EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 2. juni 2018 Del Skrevet 2. juni 2018 Hvorfor finnes det ikke en eneste "no go zones" i Norge? så vidt jeg vet, har vi vel ingen? har norske forskere forsket rundt dette? 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg fo2re Skrevet 2. juni 2018 Populært innlegg Del Skrevet 2. juni 2018 Er det et stort savn i livet ditt? 13 Lenke til kommentar
Populært innlegg EzioAuditoreDaFirenze Skrevet 2. juni 2018 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 2. juni 2018 (endret) Er det et stort savn i livet ditt? hva er det du babler om? hold deg til saken din Troll. Endret 2. juni 2018 av EzioAuditoreDaFirenze 10 Lenke til kommentar
Populært innlegg fo2re Skrevet 2. juni 2018 Populært innlegg Del Skrevet 2. juni 2018 hva er det du babler om? hold deg til saken din Troll. Når man stiller rare spørsmål, da er det helt innafor å stille flere rare spørsmål. Det er forøvrig flere som påstår at det finnes i Oslo, spesielt blant de som har rasistiske motiv og mener vi har Svenske tilstander. 14 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 2. juni 2018 Del Skrevet 2. juni 2018 Det enkle svaret er at vi i Norge ikkje har borgarkrig, og då er det heller ikkje behov for paramilitære styrker å holde kontroll på eit bestemt område med våpenmakt. Det gir derfor ingen meining å lure på kvifor det ikkje har blitt forska på temaet i Norge. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 2. juni 2018 Del Skrevet 2. juni 2018 Etter 38 år i Oslo hvorav trolig vært innom alle bydeler så kan jeg bekrefte at man utelukkende har go zones her. 7 Lenke til kommentar
xRun Skrevet 2. juni 2018 Del Skrevet 2. juni 2018 Masse damegarderober rundtforbi. Er du en grisegutt, så er dette no-go zones for alle andre enn den amerikanske presidenten. Noen må jo få "inspisere" litt. 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg BuffyAnneSummers Skrevet 2. juni 2018 Populært innlegg Del Skrevet 2. juni 2018 Oppvokst i oslo og bodd her hele livet omtrent. Vokst opp på furuset, hang mye på stovner og rundt groruddalen og er ikke fremmed for steder som grønland eller andre steder i sentrum, er artig å fyke rundt i sentrum på kveldene når man er ung og dum. Ser norskere ut enn norske venner jeg har, aldri hatt problemer relatert til at jeg ikke ser utenlandsk ut, støtte en gang på en kar som sa noe stygt om hunden jeg hundepasset på den tiden, da skjelte jeg han ut såpass at han beklaget seg flere ganger for det. De som påstår at det finnes såkalte no go zones i oslo er, for å være helt helt ærlig, fitter. 12 Lenke til kommentar
Alfadir Skrevet 2. juni 2018 Del Skrevet 2. juni 2018 Bodde 15 år på østkanten av Oslo, ser sterke tendenser til "no go"-soner på Furuset, Romsås, Grorud, Stovner, Holmlia, Vestli osv. 2 Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 2. juni 2018 Del Skrevet 2. juni 2018 Hvorfor finnes det ikke en eneste "no go zones" i Norge? så vidt jeg vet, har vi vel ingen? har norske forskere forsket rundt dette? Det betyr vel da at Politiet (og skoler, barnevern, osv., dvs. myndighetene) faktisk har brukt nødvendige ressurser inn mot de stedene eller gruppene der man ellers kunne ha risikert å miste kontrollen. I en "no-go zone" har jo myndighetene faktisk gitt opp å ha maktmonopol. Jeg kan ikke helt se for meg at norske forskere er veldig interessert i å forske på hvorfor vi mangler "no-go zones" - det er jo ikke noe vi ønsker å endre på, utenom kanskje å bruke ressursene på en enda bedre måte. Men jeg antar at det ikke er den type forskning du er ute etter. 3 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. juni 2018 Del Skrevet 2. juni 2018 Har vært i både Rinkeby og flere ganger i Rosengård som av noen påstås å være "no go zones". Har aldri følt meg utrygg der, og selv om det har vært episoder og mye problemer, vold og trusler, så overdrives og sensasjoneres det om hvor ille det er både i media, fra rasister og fremmedfryktige. Vil ikke kalle det no go zones heller, selv om det en periode var vanskelig for politet og media å operere i Rinkeby. 4 Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 2. juni 2018 Del Skrevet 2. juni 2018 Fordi vi har vært gode på integreringen til nå. Men nå vil vi snart få de første zonene hvis vi ikke handler. 3 Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 2. juni 2018 Del Skrevet 2. juni 2018 hva er det du babler om? hold deg til saken din Troll. Ikke svar leftists. De vil dra deg ned på sin eget nivå og slå deg på erfaring. 3 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. juni 2018 Del Skrevet 2. juni 2018 Fordi vi har vært gode på integreringen til nå. Men nå vil vi snart få de første zonene hvis vi ikke handler. Så skummelt dette høres ut da. Men hva er det basert på? 5 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. juni 2018 Del Skrevet 2. juni 2018 Fordi vi har vært gode på integreringen til nå. Men nå vil vi snart få de første zonene hvis vi ikke handler. Det siste jeg hørte var opprettelsen av det muslimske kalifatet her i vesten. Som jeg sier til alle de andre dommedagsprofetene her inne: Snakkes når det er en realitet. 4 Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 2. juni 2018 Del Skrevet 2. juni 2018 Så skummelt dette høres ut da. Men hva er det basert på? Reality. 1 Lenke til kommentar
VRK18 Skrevet 2. juni 2018 Del Skrevet 2. juni 2018 (endret) Det siste jeg hørte var opprettelsen av det muslimske kalifatet her i vesten. Som jeg sier til alle de andre dommedagsprofetene her inne: Snakkes når det er en realitet. Stadig mer kriminalitet i Oslo. At du synes det er greit er skammelig. Alle dere som stikker hodet i sanden er medansvarlig for at kvinner voldtas og elever mobbes. Endret 2. juni 2018 av VRK18 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. juni 2018 Del Skrevet 2. juni 2018 Det blir ikke stadig mer kriminalitet i Oslo. Skal du stå på prekestolen din så bør du i hvert fall holde påstander ute av fantasiland. Reality my ass. 9 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. juni 2018 Del Skrevet 2. juni 2018 Reality. Siden du ikke skriver noe mer så regner jeg med at du ikke har noe mer? 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå