Niklasp Skrevet 2. juni 2018 Del Skrevet 2. juni 2018 Hvor farlig er det for mobilen hvis den blir overopphetet av sommersola? Lenke til kommentar
ozone Skrevet 2. juni 2018 Del Skrevet 2. juni 2018 De fleste mobiler bruker lim for å holde LCD, digitizer og frontglass fast i hverandre, og i rammen rundt. Den tåler varme, men jeg tipper festet svekkes etterhvert hvis den ligger på dashbordet i en bil i solsteken... Batteriet har heller ikke godt av over 40 grader varme. Det skal ikke så mye til før et mobilbatteri sveller. Det kan føre til at skjermen blir presset løs. Hvis elektronikken er påslått, er høy varme ikke bra der heller. Men der skal jo beskyttelsesmekanismer slå av... Man gjør derfor best i å prøve å unngå over 40 grader iallefall Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 2. juni 2018 Del Skrevet 2. juni 2018 Det vil nok gå bra. Norge er ikkje det eineste landet som opplever temp på over 30 grader. 3 Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 2. juni 2018 Del Skrevet 2. juni 2018 Hvor dumme er folk ege... Nei vent! Lenke til kommentar
Eplekatt Skrevet 4. juni 2018 Del Skrevet 4. juni 2018 hvordan fungerer mobiler i egypt? har de ikke dette problemet? Lenke til kommentar
Eplekatt Skrevet 4. juni 2018 Del Skrevet 4. juni 2018 Det vil nok gå bra. Norge er ikkje det eineste landet som opplever temp på over 30 grader. tydeligvis har de ikke slike mobiler i egypt Lenke til kommentar
Robert Henriksen Skrevet 6. juni 2018 Del Skrevet 6. juni 2018 Jeg sier ikke dette for å være nedlatende; Det slo ingen at man kan slå den av? 5 - 10 min burde rekke, aktivere strømsparing og ikke lek med mobilen en stund ? Lenke til kommentar
MultiGamerClub Skrevet 6. juni 2018 Del Skrevet 6. juni 2018 Lite moro når mobilen kan være brannfarlig x)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg