-Pondus- Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Har det kommet ut SE T610 Deksler til SE T610 ennå? I Så Fall hvor? Trenger oxo selve "kassen" som T610 er bygget av,det er den hvite og sølvfargede rammen på telefonen? Lenke til kommentar
reintz Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Du kan ikke kjøpe deksler eller skifte selv. Du må ta telefonen til en reparatør/verksted. -Magnus Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 Er ikke det jeg spørr om!Jeg lurer på om de har fått det i butikken ennå? Jeg har verktøy til å bytte selv.. Lenke til kommentar
reintz Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 ...les svaret mitt igjen. Du kan ikke kjøpe deksler. Butikkene selger dem ikke. Mulig at et verksted vil selge det til deg. -m Lenke til kommentar
pepzi Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) Gjør et søk på ebay.. finner masse der.. Ebay eller QXL Endret 15. desember 2003 av pepzi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå