Grimmy Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Jeg holder på å lage en database, men denne databasen kunne trengt en hjelpefil. Slike som man finne i Windows hvis man trykker F1. Jeg vet at man kan lage sjemaer og slikt for hjelp, men databasen skal jo være slik at brukeren kjenner seg igjen. Alt skal være lett, så hvis jeg hadde klart å fått laget en hlp fil så hadde hjelpe funksjonen vært lik, slik som den er i alle andre programmer. Spørsmålet er veldig enkelt: Hvordan lager jeg en *.hlp fil? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Idag brukes ikke .hlp-filer, men .chm (compiled html) filer som regel. Her finner du et program som lager slik filer. Ellers er det en haug med andre programmer her. Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Eller du kan jo prøva å henta ned Microsoft HTML Help Workshop. Sjå t.d. her, ein liten smakebit fra dei kommande Sourcecode.no-sidene. :smile: mvh., Vegard, [email protected] Lenke til kommentar
Grimmy Skrevet 3. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2002 Takk skal dere ha. Kjekt at dette forumet fungerer skikkelig. Det er mye bedre å spørre om ting her, enn å ringe support telefoner, eller levere maskinen inn hvis noe er gale. takk igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå