Mira Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Har et kabinett som jeg har satt inn blandt annet et vindu. Brukte microplex sitt standard Window-kit siden det ikke fantes noen annet måte å gjøre det på. Problemet er at lista er svart, og det er ikke særlig fint. De fleste av dere vet vell hvilken list det er, men sånn ser den i hvertfall ut. Det jeg lurer på er om det går ann å få denne til å få et chrome look. Lar det seg gjøre å chrome-lakkere denne, eller blir det for vrient? Finnes det i så fall en måte å gjøre det på? Lenke til kommentar
DanFekar Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Klart du kan kromlakkere denne dersom gummien ikke er av den fete typen, men lakken vil sprekke med en gang du bøyer eller klemmer på den. Du kan få den sølvfarget da....med diverse tusjpenner som selges på hobbyforretninger, men det spørs om finishen blir av de helt store. Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 En ting: Ikke gjør det! lakken bare flasser av hvis du presser borti den der lista, kjøp heller ny list fra microplex.no, de skal ha noen i krom til 10 kr meteren, men da var jo frakt da.. du får nok 200 kr i frakt tror jeg... Eller, kom deg til en vindus forretning eller no og spørr om de har lister til plexi der. Lykke til Lenke til kommentar
Mira Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) Men den listen de har i chrome-finish ser da ikke ut som en list jeg kan bruke. Lista jeg har som synes er en monteringslist. Den chrome-lista til microplex heter jo pyntelist eller no. Noen som har noen bilder av hvordan den ser ut ferdig montert? Tar gjerne imot flere forslag til hvordan jeg kan få et chrome-look på lista mi, så lit på den chrome-filmen de brukte på bit-tech, men den ser det ikke ut til at jeg kan bruke i og med at lista mi går i oval sirkel. forslag? Endret 16. desember 2003 av Mira Lenke til kommentar
Mira Skrevet 17. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2003 Kom igjen nå da, legg cosemodder-hodene deres i bløt og finn på noe Er faktisk tom for ideer selv. Så på en chrome-film, noe alla kontakt-film, men i chrome-look. Men den kom på rull, og det skalvel godt gjøres å få listen til å se bra ut med den... Lenke til kommentar
DanFekar Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Hehe, tror du sliter litt her altså Det skal godt gjøres å få noe som helst lakk til å henge på denne lista. Det vil si; lakken henger jo, men vil sprekke så snart du bøyer eller klemmer på den... Du kunne jo alltids festa lista, maskert ordentlig, lakkert og så forsiktig fjernet maskeringen etterpå. Da er det bare å aldri aldri komme borti den mer...så har du en flott kromlist Det finnes lakktyper som har en viss elastisitet, men ikke så mye at det holder til dette formålet er jeg redd. Klart det finnes måter...men jeg tror det vil bli vanskelig å få det pent. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 17. desember 2003 Del Skrevet 17. desember 2003 Det du kunne ha gjort var å kjøpe kromlisten de selger hos MP. Så lime glasset fast på innsiden med dobbeltsidig tape. Desverre vil du få store problemer siden hullet du nå har, er større en glasset... Kort sagt må du også skifte glasset. Lenke til kommentar
v0id Skrevet 18. desember 2003 Del Skrevet 18. desember 2003 (endret) problemet er jo at de er utsolgt, og de har vært det _lenge_.. edit: de har jo fått inn jo! *bestille* Endret 18. desember 2003 av v0id Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå