Gå til innhold

Chorme nekter plent å la meg gå inn på NRK.

Anbefalte innlegg

I mange måneder har jeg fått sikkerhets varsel på NRK (og flere andre norske nett aviser) men da har jeg kunne tvinge den til å vise siden.

Men i over en uke lar men ikke komme inn uansett hva jeg gjør.

Har Googlet det. Men løsning jeg får der (slå av sikkerhets varsel) er ikke tilgjengelig på min mobil/chrome utgave.

Endret av Gunfreak
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I mange måneder har jeg fått sikkerhets varsel på NRK (og flere andre norske nett aviser) men da har jeg kunne tvinge den til å vise siden.

Har Googlet det. Men løsning jeg får der (slå av sikkerhets varsel) er ikke tilgjengelig på min mobil/chrome utgave.

Kanskje det er en slags beskyttelse mot fake news?

• Liker 3
Lenke til kommentar

Hvilken versjon av Google Chrome bruker du?

Er det på Android eller iOS det gjelder? OS versjon?

Lenke til kommentar

Hvilken versjon av Google Chrome bruker du?

Er det på Android eller iOS det gjelder? OS versjon?

Android versjon 4.2.1

Chrome 66.0.3359.158

Android versjonen er ikke mulig å oppgradere. Og er ikke plass på mobilen til å oppgradere chrome.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0

Android versjon 4.2.1

Chrome 66.0.3359.158

Android versjonen er ikke mulig å oppgradere. Og er ikke plass på mobilen til å oppgradere chrome.

Kan vel si at jeg får dårlig oppløsning på NRK. Psykedelisk blå og svart på pc,en.

Lenke til kommentar

Avinstaller nok apper slik at det blir plass nok til å oppgrade chrome da.

Lite annet å gjøre. Det eller installere en annen browser.

Jeg har ingen appeer på mobile annet enn DNB og Facebook light. Jeg har til og med deaktivert gallery og alt annet. Har ingen filer eller bilder.

Den er rett og slett full fordi den lille plassen som var. Har blitt spist opp av system oppdateringer og oppdateringer av programer jeg ikke kan avinstallere

Lenke til kommentar

Trenger du DNB? Skaff deg heller Firefox så slipper du problemer med nettbanken.

Jeg må ha dnb appen da det ikke er mulig å bruke bank id. Så jeg kommer ikke inn på noe nettbak uten kodebrikke.

Endret av Gunfreak
Lenke til kommentar

Android versjon 4.2.1

Chrome 66.0.3359.158

Jeg hadde samme problemet med Android 4.x. Det er en bug som gjør at minne ikke blir frigjort. Tilslutt sluttet mobilen tilogmed å laste inn eposter. Jeg fant ingen løsning og de har sluttet å rette bugs på den Android-versjonen.
Lenke til kommentar

På tide å skrote den der tydligvis til fordel for en ny mobil.

Det er planen, skal ha ny mobil I slutten av måneden. Kona studerer og vi har ikke tatt oss rå til ny mobil før hun er ferdig. Så i over et år har jeg hatt en mobil som jeg ikke kan bruke som telefon (mikrofonen er død)

Ikke kunne tatt bilder eller noe annet.

Eneste de som funker til er å skrive og surfe på wifi.

Jeg har lånt en gammal mobil av svigermor. Men den hadde enda mer problemer, blant annet nesten helt ubrukelig skjerm. Så den brukes bare til å ringe med.

Lenke til kommentar

Det er planen, skal ha ny mobil I slutten av måneden. Kona studerer og vi har ikke tatt oss rå til ny mobil før hun er ferdig. Så i over et år har jeg hatt en mobil som jeg ikke kan bruke som telefon (mikrofonen er død)

Ikke kunne tatt bilder eller noe annet.

Eneste de som funker til er å skrive og surfe på wifi.

Jeg har lånt en gammal mobil av svigermor. Men den hadde enda mer problemer, blant annet nesten helt ubrukelig skjerm. Så den brukes bare til å ringe med.

En mobil telefon som du ikke får brukt som «mobil telefon» og har utdatert software og plass mangel . Og en annen som kun kan brukes som telefon [shocked] ;)

Uansett , da har du jo noe å se frem til og glede deg til etter neste lønning og husk å påse at du tar det riktige valgene mtp hvor lang tid fremover du planlegger å bruke den nye enhet som kjøpes.

5år er alt for lenge slik teknologi utviklingen er i dag på mobile enheter etter min mening. 2-3 er mere realistisk.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...