MiniTrollet Skrevet 1. juni 2018 Del Skrevet 1. juni 2018 Hei alle! Jeg har fått oppkjøring på lett mc den 24. juli, men er ferdig med opplæringen hos trafikkskolen allerede 11. juni. Sjekker etter avbestillinger hver dag (billingstad og risløkka), men er aldri noen som avbestiller når jeg sjekker virker det som. Noen som har erfaring med dette, og vet de beste tidspunktene f. eks å sjekke, eller noen sykt glupe triks for å fremskynde oppkjøringen litt? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 1. juni 2018 Del Skrevet 1. juni 2018 (endret) Jeg stjal en time ved å sjekke hver dag og sparte 3 måneder ventetid i 2016. Måtte ta oppkjøringen litt lenger unna, men absolutt verdt det. Om du klarer å være litt fleksibel burde du sjekke timer på andre steder som du kan dra til for å ta oppkjøringen. Endret 1. juni 2018 av Sampson Lenke til kommentar
MiniTrollet Skrevet 1. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2018 Ja er inne å sjekker hver dag både billingstad, risløkka og lillestrøm, meen ingen som avbestiller. Når på døgnet tror du det er lurt å sjekke? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 1. juni 2018 Del Skrevet 1. juni 2018 Sjekk Hønefoss, Jessheim, Drammen og Drøbak også, er ikke så mye lenger å dra enn de du nevner. Lenke til kommentar
MiniTrollet Skrevet 1. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2018 Problemet er å få leid sykkel der. Kjøreskolen min er ikke veldig gira på å kjøre syklene så langt for at jeg skal få kjøre opp Lenke til kommentar
Merko Skrevet 3. juni 2018 Del Skrevet 3. juni 2018 må man ringe inn eller kan det sjekkes online? Om det kan sjekkes online kan man jo enkelt bare lage en bot som varsler deg med en gang det blir ledig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå