Gå til innhold

OnePlus 6 fra Komplett, Proshop eller OneCall? Gråimport?

Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe OnePlus 6, men er usikker på hvor jeg burde kjøpe den fra. Er det noe forskjell på om jeg kjøper telefonen fra Komplett, Proshop eller OneCall? Er det noen av butikkene som gråimporterer telefonene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  1. Billigste butikk
  2. Nærmeste butikk

Det er nå ihvertfall min prioritetsliste når jeg kjøper via nett. Pris først, deretter nærhet dersom det er flere som tilbyr ca samme pris - nettopp i tilfelle noe går galt. Lettere for meg å ta en 15 min tur til Komplett i Oslo for å levere inn noe til reklamasjon enn å sende til Proshop. Men. Da jeg bestilte min OP6 kostet den 700kr mindre hos Proshop, så da var de det klare valget. 

Kjøper du i en Telia butikk er det enklere om noe er galt. Ellers ville jeg valgt onecall og komplett ovenfor Proshop

Bare for nysgjerrigheten sin skyld så lurer jeg på hvorfor du sier dette? Jeg har personlig aldri hatt noe problemer med Proshop og de har flere ganger vært det billigste valget. Som nevnt, også ved kjøpet av OP6. Spesielt da faktisk. Jeg ser at Telia har skrudd ned prisen på OP6 i tiden etter lansering, men de første dagene var prisen deres 700kr høyere enn Proshop. Men hvorfor Telia over f.eks Komplett, som også har fysiske lokaler? 

Lenke til kommentar

Hvis man bor nært komplett er det like bra:). De har jeg veldig god erfaring med selv. Spesielt ved reklamasjoner

Har flere venner med dårlig erfaring ved service der på Proshop. Kan dog være de har blitt bedre i ettertid . Men prisene er gode dog

Endret av Christoffero89
Lenke til kommentar

Jeg fikk min levert i nordnorge dagen etter at den var bestillt på proshop... Jeg har aldri opplevd raskere levering!

du bestilt eike tilfeldigvis også skjermglass derfra? Vurderer å kjøpe den der selv da plast filmen på tlf min har mange riper men usikker på om glas sitter bra på denne med avrundede hjørner
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Proshop er en vanlig webshop, på linje med Komplett, Multicom, Dustin og andre. Jeg har handlet der flere ganger, uten problemer. Leveringstid - de er like bra / dårlig som de fleste andre norske webshoper. Ingen erfaring med retur / reklamasjon.

Lenke til kommentar

Har du erfaring med å kjøpe mobiler derifra?

Proshop er en vanlig webshop, på linje med Komplett, Multicom, Dustin og andre. Jeg har handlet der flere ganger, uten problemer. Leveringstid - de er like bra / dårlig som de fleste andre norske webshoper. Ingen erfaring med retur / reklamasjon.

Lenke til kommentar

Anbefaler dere å kjøpe mobil på proshop? Er litt usikker på nettsiden....

Jeg bestilte min OP6 fra Proshop. Ser ingen grunn til å ikke anbefale de. Ekstrem rask levering og håndtering av ordrer. Ikke opplevd å måtte sende noe i retur pga. reklamasjon så kan ikke uttale meg om det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...