akelbo Skrevet 1. juni 2018 Del Skrevet 1. juni 2018 Singularity og Back From Zharki er blant 20 lag som skal kjempe om Europa-herredømme.E-SPORT: To norske lag er klare for stor PUBG-turnering Lenke til kommentar
Pointern Skrevet 1. juni 2018 Del Skrevet 1. juni 2018 Bildet som viser gruppene er feil da poengene ble endret i ettertid og tinderguld i gruppe 4 ikke kom med. Lenke til kommentar
Devik92 Skrevet 1. juni 2018 Del Skrevet 1. juni 2018 Aitzy kvalifiserte seg med method også Lenke til kommentar
akelbo Skrevet 1. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2018 Bildet som viser gruppene er feil da poengene ble endret i ettertid og tinderguld i gruppe 4 ikke kom med. Det stemmer. Jeg har fikset nå. Aitzy kvalifiserte seg med method også Så sant. Jeg legger til at han også tar turen til Leicester. Lenke til kommentar
Kelo Skrevet 1. juni 2018 Del Skrevet 1. juni 2018 Dumt at Team Liquid ikke er med (ikke kvalifisert, antar jeg), men det blir spennende å følge med 2 norske lag. Lykke til! Heier på dere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå