Skikongen Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Noe tanker om hvordan fremtidens digitalkameraer kommer til å bli? - På hvilke punkter er det størst rom for forbedringer? - Nye funksjoner som ville være nyttige? - Størrelser? - Evt. Lenke til kommentar
zoneman Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 har ikke mye erfaring men fra hva jeg har sett så må det bli bildekvalitet, jeg synes det er utrolig mye støy i mange bilder. Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Det vil nok etterhvert bli slutt på "speilrefleks-design" på de proffe kamerahusene. Oppløsningen vil øke så mye at du ikkje trenger vanlig kamera til store formater. Kvalitet på bilder vil øke... Kanskje ikkje motiv, siden mange ikkje tenker gjennom hva dæm fotografere. Digitaliseringen vil sikkert også føre til at profesjonelle fotografer vil blir mindre brukt pga. man trur at man kan spare penger på å gjøre det sjøl, noe som igjen fører til mye dårligere resultat/produkt. Slik som man bla. ser på websider i dag. Noe topic og noe off-topic Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Innebygd zoom-linser i øynene. Med nattmodus selvsagt. Blinker man to ganger med venstre øye samtidig som man hever høyre øyebryn blir bildet tatt i 3D-format. Bildet lagres til en chip i hjernen med 2000 terrabyte lagringskapasitet. Ønsker man å overføre bildet til en datamaskin eller et annet menneske skjer dette selvsagt trådløst ved hjelp av en innebygd sender/antenne i øret. Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Innebygd zoom-linser i øynene. Med nattmodus selvsagt. Blinker man to ganger med venstre øye samtidig som man hever høyre øyebryn blir bildet tatt i 3D-format. Bildet lagres til en chip i hjernen med 2000 terrabyte lagringskapasitet. Ønsker man å overføre bildet til en datamaskin eller et annet menneske skjer dette selvsagt trådløst ved hjelp av en innebygd sender/antenne i øret. hehe... det gler eg mæ til... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå