marsLem Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 lurer bare på om at jeg har for liten PSU kan føre til at hovedkortet mitt "piper" når jeg spiller spill som krever mye ressursser? (det er ikke konstant piping men små pip av og til... )hva kan det være hvis dette ikke er grunnen... har en chieftec PSU på 300W og dette oppsettet: Aopen Ak-77 8x-max hovedkort Xp 2600+ asus Geforce 4 ti4200 128mb agp8x wd hdd 80Gb 512 ddr ram dvd spiller cd brenner og floppy +en stykk pci vifte og ingen andre kabinettvifter ---------------------------------------------------------------------------------------------- kan det være at det blir for varm ellr noe sånt? har målt temp, og den lå på 45 i kabinett og ca 50 på cpu.... Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 PSU skal holde den, men det kan være noe galt med PSU da.. ettersom det piper. Lenke til kommentar
Tuba.Titan Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 sikker på at det ikke er at du trykker for mange taster samtidig da? =) Lenke til kommentar
marsLem Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 ja, der sa du noe... men det var nok ikke det som var problemet... kan det være at hk blir for varmt eller noe har bare kjøler ingen vifte.... Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Hvordan finner jeg ut hvilken PSU jeg har? Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Åpne kassa og se på klistremerket på psu, der står det vettu Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Åpne kassa og se på klistremerket på psu, der står det vettu Takk Lenke til kommentar
Fenalår Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Går fett, lingner litt på PCen min det. (har chieftec PSU på 300W jeg å) Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 16. desember 2003 Del Skrevet 16. desember 2003 Hvis du har 45 grader inne i kabinettet så er dette ca 20 grader for høyt, dermed blir alle andre komponenter også 20 grader varmere enn normalt. Sørg for bedre lufting av kabinettet. Prøv å balanser luftflyt slik at du har omtrent like mange vifter som blåser luft inn i kabinettet, som det er vifter som trekker luft ut (inkl. psu). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå