VRK18 Skrevet 31. mai 2018 Del Skrevet 31. mai 2018 Anbefal en life changing, eller i det minste perspective altering, bok du har lest! Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 31. mai 2018 Del Skrevet 31. mai 2018 Hitchhikers Guide to the Galaxy Endelig Ikke Røyker Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 4. juni 2018 Del Skrevet 4. juni 2018 Hvilket perspektiv er det du vil ha endret? Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 7. juni 2018 Del Skrevet 7. juni 2018 Takk! Ehm... Det var vel ikke så mye å takke for? Utropstegn og greier? Kjøpte du "Endelig Ikke røyker", leste den, og sluttet å røyke? Lenke til kommentar
rabs Skrevet 18. juni 2018 Del Skrevet 18. juni 2018 SAPIENS Denne boka er den beste jeg noen gang har lest og fikk utallige WOW-opplevelser etter hvert som jeg bladde meg gjennom den. Den er både life changing og perspective altering, helt topp! Lenke til kommentar
Habazut Skrevet 18. august 2018 Del Skrevet 18. august 2018 (endret) Jeg så feil i trådstarten... så jeg slettet innholdet da det ikke ga mening. Endret 18. august 2018 av Habazut Lenke til kommentar
Ingeborg37 Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 (endret) Vil anbefale anbefale Ayn Rand - Atlas Shrugged. Veldig kontroversiell, og veldig forskjellig fra det meste! Endret 7. februar 2019 av Ingeborg37 Lenke til kommentar
kvakse Skrevet 8. februar 2019 Del Skrevet 8. februar 2019 (endret) Vanligvis anbefaler jeg The Throwback av Tom Sharpe i slike tråder. Den morsomste boken jeg har lest og nesten ingen kjenner til den. Men siden du ber om noe life changing og perspective altering faller jeg ned på The Dispossessed av Ursula K Le Guin Forresten en passe motsats til forlaget i innlegget ovenfor. Endret 8. februar 2019 av kvakse 1 Lenke til kommentar
Billie_bad_boy Skrevet 10. juni 2019 Del Skrevet 10. juni 2019 Anbefaler "Ekko av en venn", Ingvar Ambjørnsen´s femte bok om Elling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå