Streetcop Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Jeg har spilt cs en stund, ikke så alt for lenge da. Hvor skilled jeg er får andre bedømme. Men jeg vil gjerne joine en clan som spiller aktivt, og har godt teamplay. Vil spille en del pcw Helst clan med spillere 15 år eller eldre.(Jeg er selv 17 om noen dager). Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Bare å se på forumet da.. Mange som søker members.. Ingen av dem (Untatt WotA da ) virker serlig serriøse.. Med tanke på at de ikke har IRC chan, og tryer folk public. Eller så kan du gjøre det som er morsomst (syns jeg), starte en clan selv. Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Kanskje du kan trye i klanen min Join #Sw.cs @ quakenet så får vi se Spør [sw]KriXoffeR, han er CL Lenke til kommentar
Phoenix-Hawk Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Plomma2 du er ikke litt sjølvgod vel? Sier at din clan er så mye bedre en andre Og det er ikke alle som tar ut folk fra public servere(viss du tar folk fra public da høres ikke clanen så seriøs da ) :S WnA er for det meste en venne clan med vi er gode og spiller bra (viss) vi gidder Lenke til kommentar
OKKOKK Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Jeg føler meg ganske god nå jeg også Noen sjanser for at jeg kan få tryout i en klan eller? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 #T-eX @ qnet HP På irc spør du meg (eXiTo). På sida er det et skjema. Velg og vrak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå