Taurean Skrevet 1. juni 2018 Del Skrevet 1. juni 2018 Det er noe som heter psykisk vold også. Dette kvalifisérer til det. Anmeld, og følg opp helt til du får en reaksjon. Dét hadde jeg gjort! Sånn dritt hadde jeg aldri latt noen slippe unna med, uansett hvor mye tid det hadde kostet meg. Lenke til kommentar
Vox_populi Skrevet 1. juni 2018 Del Skrevet 1. juni 2018 Med forbehold om at jeg kan ha oversett noe, hvorfor skriver dere alle "han" om personen som ble forulempet? Fordi vi omtaler en person, en trådstarter, en sjåfør osv., er han det nøytrale pronomenet. I dette tilfellet var jeg minst 90% sikker på at trådstarter var kvinne, men brukte likevel "han" for ikke å dra inn trådstarters kjønn, noe som tross alt var en gjetning og dessuten helt uvedkommende for saken. 1 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 1. juni 2018 Del Skrevet 1. juni 2018 Tja, sjefen var tydeligvis ikke villig til å lage en personalsak av det, så det sier vel sitt om firmaet. Noen slike mindre budfirmaer er gjennomført råtne og har null respekt for lover og regler, så det overrasker ikke at de ikke bryr seg om dette. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2018 Har en time hos politiet neste uke for å anmelde Stig Losen Transport AS for trusler, psykisk vold og skadeverk på bil. Anonymous poster hash: b9737...bce 8 Lenke til kommentar
Populært innlegg AnonymDiskusjon Skrevet 6. juni 2018 Forfatter Populært innlegg Del Skrevet 6. juni 2018 Anmeldelse er levert. Har funnet vitne som er en tredjepart som så hendelsen og som er villig til å vitne. Bilder innsendt. Stig Losen Transport AS nekter å ta ansvar for noe. De har sluttet å svare meg, de ville ikke ta noe verksted regning heller. Sånne skal ikke få slippe billig unna Anonymous poster hash: b9737...bce 10 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 6. juni 2018 Del Skrevet 6. juni 2018 Press på mann! (med forbehold om at motpart ikke har en annen historie) Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 6. juni 2018 Del Skrevet 6. juni 2018 (endret) Gledelig utvikling! Endret 6. juni 2018 av Taurean Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå