kjetillunde Skrevet 31. mai 2018 Del Skrevet 31. mai 2018 Vil denne bremseskiven gå gjennom EU kontrollen eller bør jeg skifte? 25 prosent rust er godkjent? Lenke til kommentar
Kajac Skrevet 31. mai 2018 Del Skrevet 31. mai 2018 Forsiden ser grei ut. Spørs hvordan den ser ut på baksiden Lenke til kommentar
Indian Skrevet 1. juni 2018 Del Skrevet 1. juni 2018 Jeg hadde uansett tatt ut glidere og smurte dem på nytt. Tror en av denm er rustet fast. 1 Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 1. juni 2018 Del Skrevet 1. juni 2018 Bare ta en stålbørste (evt en festet på drillen) og puss over før kontroll så er det ikke noe problem. Lenke til kommentar
kjetillunde Skrevet 3. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2018 Hva er glidere? Og hvordan ser du at de har rustet fast? Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 4. juni 2018 Del Skrevet 4. juni 2018 Det ser bra ut med tanke på rust, men den bremsekanten kan være et problem. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 4. juni 2018 Del Skrevet 4. juni 2018 Om innsiden av skiva ser omentrent like bra ut som utsiden går den rett gjennom, ingenting å fundere på da. Lenke til kommentar
kjetillunde Skrevet 2. juli 2018 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2018 Hva er glidere? Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 2. juli 2018 Del Skrevet 2. juli 2018 (endret) På bilde øverst er to gummibelger som beskytter gliderne, de gjør at den delene av kalipperen som kan bevege seg (gli) etter hvert som klossene slites. Disse bør ut og rengjøres minst hever gang man bytter klosser og settes inn med fett/greas før den monteres igjen. Hvis ikke vil den sette seg helt fast med det det måtte medføre... Endret 2. juli 2018 av Thunderhead Lenke til kommentar
Marius86 Skrevet 29. oktober 2018 Del Skrevet 29. oktober 2018 Vil denne bremseskiven gå gjennom EU kontrollen eller bør jeg skifte? 25 prosent rust er godkjent? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå