nine09 Skrevet 2. juni 2018 Del Skrevet 2. juni 2018 Jeg syntes jeg ser flere og flere tegn på at Intel sliter med å finne en vei for fremtiden. Dette høres mer ut som en gimmick og et forsøk på å vise at "vi kan fortsatt"... 3 Lenke til kommentar
G Skrevet 3. juni 2018 Del Skrevet 3. juni 2018 (endret) Det er jo det jeg sa, at spørsmålet ikke var meningsbærende. Denne diskusjonen er ikke bærekraftig, jeg gir opp Hvorfor gadd du poste innlegg, når du åpenbart ikke hadde svaret han var ute etter? God dag mann økseskaft. Jeg syntes jeg ser flere og flere tegn på at Intel sliter med å finne en vei for fremtiden. Dette høres mer ut som en gimmick og et forsøk på å vise at "vi kan fortsatt"... De holder åpenbart kortene tett til brystet. Treige med å lansere noe skikkelige saker, det er de. Men de sliter vel litt med nanometerne da. Har de ikke fått til å kalibrere produksjonsutstyret sitt? Endret 3. juni 2018 av G Lenke til kommentar
Mads Furnes Kristoffersen Skrevet 3. juni 2018 Del Skrevet 3. juni 2018 Hvis det er en 8700k så har den vel Spectre vulnerability ? Lenke til kommentar
CiTore Skrevet 3. juni 2018 Del Skrevet 3. juni 2018 edit; *UTEN fornying av kjølepasta er jo bra det. flytende metal(liquid metal) trenger ikkje fornyes. Lenke til kommentar
Allostasis Skrevet 3. juni 2018 Del Skrevet 3. juni 2018 Det var sånn jeg tolket ham, i alle fall. Hva mener du at han spurte om, da?Det er jo det jeg sa, at spørsmålet ikke var meningsbærende. Du er ikke meningsbærende! Lenke til kommentar
Martin Lie Skrevet 3. juni 2018 Del Skrevet 3. juni 2018 Du er ikke meningsbærende! Godt å se at det er flere som ikke skjønner bæret av hva han prøver(?) å si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå