Sokkalf™ Skrevet 31. mai 2018 Del Skrevet 31. mai 2018 men eg og er litt rastløs fordi eg venter på et keyboard som eg bruker på musikk. så eg trenger det i morgen men pakken min er ikke forventet før 1 juni 1. juni er i morgen.. Lenke til kommentar
Aleksander Kinserdal Skrevet 31. mai 2018 Del Skrevet 31. mai 2018 men eg og er litt rastløs fordi eg venter på et keyboard som eg bruker på musikk. så eg trenger det i morgen men pakken min er ikke forventet før 1 juni1. juni er i morgen.. ja så derfor håper eg at eg har den i morgen siden det kom til bergen i dag og skal til Øvre Årdal Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 31. mai 2018 Del Skrevet 31. mai 2018 Pakkesporing er et system som må ha 100% oppetid. Når sporingen er nede øker stressnivået med 5000% i hele befolkningen som venter på pakker. 2 Lenke til kommentar
µT. Skrevet 31. mai 2018 Del Skrevet 31. mai 2018 (endret) Ser nå at pakken min ble kjørt fra terminalen i Bergen rundt 11:00 i dag formiddag, så mulig den har ankommet min lokale postkontor i Bergen Sør. Synd at det er umulig å finne ut av, så da økte stressnivået mitt et par hakk til Det står dog fortsatt at den skal komme i dag, så krysser fingrene at det stemmer. Endret 31. mai 2018 av µT. Lenke til kommentar
Aleksander Kinserdal Skrevet 31. mai 2018 Del Skrevet 31. mai 2018 h t den vil ikke komme i dag den måtte ha kommet til din postkontor rundt kl 12 i dag vis den skulle ha vært hos deg Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 31. mai 2018 Del Skrevet 31. mai 2018 På min står det bare "Bring/Posten har foreløpig ikke mottatt hendelser for denne sendingen" Men gjetter at den er innom tollen. Lenke til kommentar
FU43GY0D Skrevet 31. mai 2018 Del Skrevet 31. mai 2018 DIGI :-) EVRY, ikke Evry :-) Lenke til kommentar
µT. Skrevet 31. mai 2018 Del Skrevet 31. mai 2018 Nå fikk jeg varsel fra Postnord om at en annen pakke har kommet, men det er ikke den pakken jeg har "lyst" på #FirstWorldProblems Lenke til kommentar
Switch(config)# Skrevet 31. mai 2018 Del Skrevet 31. mai 2018 Er dette også årsaken til at telenor.no ikke virker? Proxy Error The proxy server received an invalid response from an upstream server. The proxy server could not handle the request GET /. Reason: DNS lookup failure for: nginx-telenor.dc.corp.telenor.no Additionally, a 502 Bad Gateway error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request. Ja, trolig. Fra tidligere å ha jobbet på innsiden vet jeg at det er en nærmest konsekvent korreleasjon i driftsproblemer hos Posten og Telenor. Lenke til kommentar
Aleksander Kinserdal Skrevet 31. mai 2018 Del Skrevet 31. mai 2018 men eg håper nok at pakken min kommer i morgen Lenke til kommentar
µT. Skrevet 31. mai 2018 Del Skrevet 31. mai 2018 (endret) Fikk en SMS fra Posten 20:15, og da kom jaggu meg mobilen! Not bad. Endret 31. mai 2018 av µT. Lenke til kommentar
Aleksander Kinserdal Skrevet 1. juni 2018 Del Skrevet 1. juni 2018 eg venter forsatt Lenke til kommentar
Lars Fosdal Skrevet 1. juni 2018 Del Skrevet 1. juni 2018 Det er vel snart på tide for Evry å bytte navn igjen... Lenke til kommentar
agnosticdiagnostic Skrevet 2. juni 2018 Del Skrevet 2. juni 2018 Det er vel snart på tide for Evry å bytte navn igjen... Eller at IBM begynner å levere stabil infrastruktur..? Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 2. juni 2018 Del Skrevet 2. juni 2018 Denne er litt søt da: https://www.posten.no/kundeservice Under 'Driftsmeldinger' står det faktisk ingenting om at alt har stoppet opp.. Hvis posten i det hele tatt har en kommunikasjonsansvarlig bør vedkommende daskes hardt på pungen med en kald øse! Mens jeg først er i gang med å sutre, hvorfor fikk jeg ikke en ordentlig feilmelding da sporingslinken ikke virket? Bare en tom side, det er jo et ideelt sted å plassere en kort melding om at de sliter. Venter heldigvis ikke på noe viktig.. Lenke til kommentar
xaco Skrevet 2. juni 2018 Del Skrevet 2. juni 2018 Det er vel snart på tide for Evry å bytte navn igjen... Eller at IBM begynner å levere stabil infrastruktur..? Vet ikke jeg, den delen av IBM som har Evry som kunde er en tidligere Evry avdeling som ble solgt. Vil tro at de kommer til å fortsette å ha problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå