Gå til innhold

Nå er prisen på Hyundais nye elbil klar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok. Det har gått meg hus forbi.

Har vel tolket dette her fra brevet og tilsvarende tidligere helt feil under rask lesing: 

Hyundai Motor Norway [har] besluttet kun å tilby KONA electric med den største batteripakken og motoren i Norge.

Følger ellers ikke med på bilmarkedet. (Min nåværende bil er årsmodell 2004; bruktimportert av meg selv i 2007.)

Endret av trikola
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Ok. Det har gått meg hus forbi.

Har vel tolket dette her fra brevet og tilsvarende tidligere helt feil under rask lesing: 

Hyundai Motor Norway [har] besluttet kun å tilby KONA electric med den største batteripakken og motoren i Norge.

Følger ellers ikke med på bilmarkedet. (Min nåværende bil er årsmodell 2004; bruktimportert av meg selv i 2007.)

Sitat du viser til sier at de bare vil ta inn den elektriske modellen med største batteripakke..altså ett valg, men det vet du sikkert på dette stadiet.

Jeg stusser også på prøvekjøringen, nesten det samme men likevel ikke likt. Og de pusher sånn på kontrakt før man får man i det hele tatt har fått prøveversjoner til landet..hmm, fortsatt ikke sikkert på om jeg skal signe.

Lenke til kommentar

Sitat du viser til sier at de bare vil ta inn den elektriske modellen med største batteripakke..altså ett valg, men det vet du sikkert på dette stadiet.

Jeg stusser også på prøvekjøringen, nesten det samme men likevel ikke likt. Og de pusher sånn på kontrakt før man får man i det hele tatt har fått prøveversjoner til landet..hmm, fortsatt ikke sikkert på om jeg skal signe.

Jepp. Men uansett er jeg ikke lenger med i racet.

Ser jo at jeg kan legge skylden for min misforståelse på Hyundai. Logisk riktig hadde det vært med:

Hyundai Motor Norway [har] besluttet kun å tilby KONA electric kun med den største batteripakken og motoren i Norge.

:w00t:  :)

Endret av trikola
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...