Eirik Helland Urke / TU Skrevet 31. mai 2018 Del Skrevet 31. mai 2018 Google vil la alle være Street View-fotografer Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 31. mai 2018 Del Skrevet 31. mai 2018 Alt som kan gi oppdaterte, gode bilder er bra. Mange steder er utdatert for lenge siden, dessverre. 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 31. mai 2018 Del Skrevet 31. mai 2018 Morsomt. Det betyr at hvis jeg vil ha et bedre bilde av området der jeg bor så kan jeg fikse det selv 1 Lenke til kommentar
Roger Hansen Skrevet 31. mai 2018 Del Skrevet 31. mai 2018 Hva om jeg glemmer å slå av kameraet? Vil Streetview følge meg rett inn på kjøkkenet da så hele verden kan se kåken i 360° vinkel? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 31. mai 2018 Del Skrevet 31. mai 2018 Hva om jeg glemmer å slå av kameraet? Vil Streetview følge meg rett inn på kjøkkenet da så hele verden kan se kåken i 360° vinkel? Både ja og nei, du må selv laste opp bildene. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 Svalbardøyene også kalt Svalbard. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 Det Google og andre vil er at vi skal ha kameraer inne i hjemmene våres også som står på 24/7 (inkl microfon) slik at de kan overvåke oss hele tiden! Neste generasjon mennesker vil ikke lære hva privatliv er engang. Ordet vil til slutt ikke finnes i ordforådet. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 Det Google og andre vil er at vi skal ha kameraer inne i hjemmene våres også som står på 24/7 (inkl microfon) slik at de kan overvåke oss hele tiden! Neste generasjon mennesker vil ikke lære hva privatliv er engang. Ordet vil til slutt ikke finnes i ordforådet. Det Google egentlig vil er at du skal slutte å overdrive 1 Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 Det Google egentlig vil er at du skal slutte å overdrive Skulle ønske det jeg skrev var en overdrivelse. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 Skulle ønske det jeg skrev var en overdrivelse. De har ingen interesse av å se deg hjemme, tror du forveksler Google med naboen din. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 De har ingen interesse av å se deg hjemme, tror du forveksler Google med naboen din. Nei jeg ser på Google som en av armene til Big Brother blekkspruten. Facebook, Amazon er andre armer. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 Nei jeg ser på Google som en av armene til Big Brother blekkspruten. Facebook, Amazon er andre armer. Hadde du mye fravær på grunnskolen? Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 Hadde du mye fravær på grunnskolen? Du måtte ta i bruk personangrep her? Etter avsløringer fra Edward Snowden og andre, er det jeg skrev virkelig så utenkelig for deg? 1 Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 9. juni 2018 Del Skrevet 9. juni 2018 Du måtte ta i bruk personangrep her? Etter avsløringer fra Edward Snowden og andre, er det jeg skrev virkelig så utenkelig for deg? Jeg har fått meg mye av det han har kommet med, til og med låta sammen med Jean Michel Jarre, men hvis man ser på matematikken så er det få som har noe å frykte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå