scoom Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 ps. hva mener du med dette: Eig: Nokia 6600 + N3510i (festmobill)ikke for å være frekk men d var litt morsomt når jeg leste d Yesyes, som tadcomp sa bruker eg den vist eg skal på fest. N3510i var den mobilen eg hadde før og som eg rett og slett drite i blir smadret. Begynt å bli temmeleg herpa frå før, men duger til det ein eigentleg treng på fest Topic: Paint burde funke greitt til å lagre dei bileta i ein mindre storleik slik at den ikkje tar så lang tid å laste sida Lenke til kommentar
siemensFREAK Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 litt O.T dette men denne siden har jeg tegnet i paint Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Den er grei folkens. Det blir ordnet i løpet av helga. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Den er grei folkens. Det blir ordnet i løpet av helga. ?hæ Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 19. desember 2003 Del Skrevet 19. desember 2003 Han mente sikkert det med bildene. Les postene så skjønner du Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 20. desember 2003 Del Skrevet 20. desember 2003 ah, men den var litt"gammel" så jeg trodde at han snakket om noe annet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå