C0bra Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 (endret) Skal kjøpe meg nytt hk og cpu nå.. skal da kjøpe meg P4 2.8Ghz fra psdata og håper på å få en med SL6Z5 stepping.. denne skal da kjøles med vannkjøling og håper på å få klokka denne til over 3.6Ghz(258fsb) vil helst opp i mot 4Ghz(285fsb).. det eneste jeg ikke klare å bestemme meg om er hvilket hk jeg skal kjøpe! Tenker mest på noen av disse: ABIT IC7-G,IS7-G eller ASUS P4C800.. Har ikke så veldig lyst på MAX3 da dette er så forbanna dyrt og det er så mange som har det.. uansett hvilket jeg kjøper så kommer jeg til å kjøpe demobrukt fra komplett.. Lurte bare på hva dere vil anbefale meg? Heller mest mot IC7-G selv.. Endret 15. desember 2003 av C0bra Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Skal bare si at jeg klarer 258FSB med min 2.8C M0/SL6Z5 på et ASUS P4C800-E Deluxe, med luft, hvis det kunne hjelpe deg litt Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 Hjalp meg å bli litt mer usikker.. men også over mot ASUS P4C800-E Deluxe.. Skulle ikke du få deg bedre kjøling? Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) Har jo akkurat kjøpt den Zalman kjøleren. Så det blir ikke nytt før etter nyttår, en gang. Men da blir det vannkjøling. Har en dame/samboer å ta hensyn til. Hun er ikke så glad når jeg kjøper så mye Edit: Har jeg funnet ut at når jeg prøver over 260FSB, så er det minnet som ikke vil mer. Satt minnet ned til 333MHz. Da kunne jeg kjøre på 267FSB=3738MHz. Men fikk da feil i Prime95 etter 15-16min. Har sett at noen klokker lengre ved å flytte minnet til de svarte modulene. Skal prøve det litt senere i dag. Endret 15. desember 2003 av Cola-boks Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Kjøpte meg selv Abit IC7-G, hadde no gammelt MSI crap fra før, kjøpte det mest for å få S-ATA, dualchannel DDR og 8xAGP da, men fikk intrykk av at det var et enormt bra kort. Jeg har ikke fått testa OC med det enda, men det blit etter jeg har fiksa grafikkortet mitt( klarte å lage ripe i fire av banene, men tror det er bare den ene som har røket ) Lenke til kommentar
RansoM Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Cola-boks: Hvor har du fått tak i SL6Z5? Lenke til kommentar
dp Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Cola-boks: Hvor har du fått tak i SL6Z5? psdata.. vurderer å kjøpe meg en slik en jeg også.. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 Jaja, ser ut til at det blir 2.8 fra psdata og et demobrukt IC7-G fra komplett.. skal ikke bestille enda så hvis det er noen innvendiger så si i fra! Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Har både IS7 ( ikke G ) og IC7-G kortene, og begge topper seg rundt 300Mhz Fsb med forbedret kjøling på NB. Begge la seg 100% stabil på ca 250 +- 5Mhz med stock kjøling på NB. Gammle model av kjøler, flate liten saken som ble def og bråker fælt etter en stund. Nye model har en vesentlig bedre kjøler som burde gi litt mer potensialet uten bytting av kjøler. Kansje 275 er et tilnærmelig mål. Nå som NB er kjølt med vann så har jeg maks 298Mhz på IC7-G og litt over på IS7 Kortet. Begge er da Prime stabil. -P- Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 Fint å høre Pritorian.. skal kjøle både cpu og hk med vann.. hadde vært greit med en [email protected].. Lenke til kommentar
Devil-Teddy Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Det er ikke noen IC7-G demobrukte til salgs på komplett, det er nærmeste du kommer er IS7.... Ekke like bra det da. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 Det er ikke noen IC7-G demobrukte til salgs på komplett, det er nærmeste du kommer er IS7.... Ekke like bra det da. Venter til det kommer inn ett da.. pleier alltid være det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå