Gå til innhold

Ny Battlfield utfordrer, World War 3

Anbefalte innlegg

World War 3 er et FPS basert på moderne krigføring og har tydeligvis mange likheter med Battlefield 3 og 4. Det blir spennende å se hvordan dette spillet vil utfolde seg ved release. Kanskje DICE har fått en ny utfordrer  :)

WORLD WAR 3 - Official Reveal Trailer (New Tactical FPS War Game 2018) http://worldwar3.com/en/index/ World War 3 is a multiplayer military FPS set in a modern, global conflict. Strong teamplay, national armed forces, real locations, full body awareness and a versatile customization system all contribute to the authenticity of the modern combat experience enhanced by other essential elements such as a robust ballistic system, advanced armors and life-like weapons. Produced in cooperation with military R&D centers and consultants, World War 3 shows the consequences of every battle in the context of a global war campaign on a strategic war map. Coming to Steam fall 2018.

https://www.youtube.com/watch?v=aQxko_JMdMo

Endret av Heradon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Definitivt noe å holde øye med siden Dice bare har gått nedover og nedover siste tiden. Har egentlig mistet all tro på BF V etter det horrible BF 1 og de latterlig dårlige Star Wars forsøkene deres. Men håper i det lengste på at BF V kan bli bra uansett. Håper også at "World War 3" ikke viser seg å bare være noe "free 2 play" søppel.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Definitivt noe å holde øye med siden Dice bare har gått nedover og nedover siste tiden. Har egentlig mistet all tro på BF V etter det horrible BF 1 og de latterlig dårlige Star Wars forsøkene deres. Men håper i det lengste på at BF V kan bli bra uansett. Håper også at "World War 3" ikke viser seg å bare være noe "free 2 play" søppel.

Når du synes BF1 er horribelt, så tviler jeg på at du kommer til å like noen krigs fps spill fremover.

Du har jo enda tilgode å fortelle hva som er så elendig med BF1, siden BF2 tydeligvis var utrolig bra for deg. :)

Lenke til kommentar

Når du synes BF1 er horribelt, så tviler jeg på at du kommer til å like noen krigs fps spill fremover.

Du har jo enda tilgode å fortelle hva som er så elendig med BF1, siden BF2 tydeligvis var utrolig bra for deg. :)

Ja, for alle krigsfps spill kommer liksom til å være som BF1 framover,haha :D Hva som var elendig med BF1 har jeg vel fortalt noen ganger allerede i BF1 tråden så ser ingen grunn til å gå nærmere inn på det her. Hvor skrev jeg at BF2 var så utrolig bra egentlig?? Endret av Vice
Lenke til kommentar

Får håpe spillet får samme ttk som Battlefield da. Er ikke så veldig fan av simulatorer hvor man bare tåler en kule.

BF har vel alltid hatt noenlunde samme verdi der, så ville være ekstremt rart om det ble endret. BF har alltid vært..tja, 95% arcade-shooter og 5% simulator. :)
Lenke til kommentar

Håper de får fart på Unreal engine. Sli er desverre ofte dårlige greier med Unreal engine. 

Er det noen medic class her tro? :p

Sant nok. Sånn føler jeg det er uansett når ukjente utviklere lager spill som skal imitere andre AAA-titler. Derfor er jeg ikke hype'a. Jeg kommer nok til å følge med på utviklen fremover.

WW3 ligner veldig på BF3-BF4 så skal se bortifra at det blir klasser i likhet med BF.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...