m20k Skrevet 30. mai 2018 Del Skrevet 30. mai 2018 Noen menn her som har erfaring fra Møteplassen? Jeg er ute etter noe seriøst, og tenkte at det kan være verdt forsøket å registrere seg på Møteplassen. Men jeg ser at det koster 149 i måneden for VIP-medlemsskap. Får ikke skrevet meldinger osv uten medlemsskapet. Det er lite penger hvis det faktisk fungerer, men bortkastet penger hvis det ikke fungerer. Er Møteplassen virkelig verdt det? Lenke til kommentar
Buckzie Skrevet 30. mai 2018 Del Skrevet 30. mai 2018 Fungerer for noen, fungerer ikke for andre. Personlig anbefaler jeg å finne folk der du selv vil være. Lykke til. -B 1 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 31. mai 2018 Del Skrevet 31. mai 2018 (endret) Betalte for det dyreste abonnementet på møteplassen. Var på massevis av dates. Kjæresten og mor til mine barn fant jeg der. Datingnettsider handler mer om hvor du er og hvordan du bruker det. Vær ærlig, ikke lat som du er noe du ikke er og ikke bruk masse tid på tekst. I min mening finnes ingen fasit svar. Spray&pray som ble nevnt lenger oppe var en morsom beskrivelse Men poenget er jo at du skal finne noen som passer DEG. Poenget er vel ikke å finne en plass å putte pikken en stund? Isåfall er profilen din viktigere enn den første meldingen. Profilen din bør inneholde en kjapp oppsummering om hvem du er, så ærlig som mulig, og prøv å unngå standard fraser. (Legg merke til at 99% av jenteprofilene er nesten identiske. Hadde det ikke vært for at menn er så overfladiske i utvelgingsfasen hadde ingen av dem fått napp ) De fleste som får en melding kikker umiddelbart på profilen til den som sendte den, og dét utgjør responsen du får. Les profilen til vedkommende, se om den inneholder noe som interesserer og se om dere har noe til felles i deres profiler som du kan åpne med. Fokuser innholdet i meldingen rundt dét så får hun inntrykk av at det ikke er en mal du sender rundt til alle jentene. Jeg har hatt stor suksess med nettdating. Jeg var aktiv i en relativt kort periode men var på mange treff (uten sex eller forsøk på dette) og jeg fant kjærligheten igjennom nettdating. I vårt tilfelle hadde hun en utfyllende profil om sine interesser og hobbyer og jeg hadde det samme. Det gjorde det lett for meg å lage en første melding hvor jeg kunne skrive en monolog som traff mange av tingene som interesserte henne, og viktigst av alt; jeg hadde det dyreste abonnementet som gjorde at selv inaktive medlemmer kunne svare på min melding gratis (da hun var inaktiv, men leste Mailen hun fikk via nettsiden). Spør også umiddelbart om et møte. Det er viktig å kjenne på den faktiske kjemien uten å bygge opp en masse forventninger basert på bullshit. Gjør møtet så enkelt og uforpliktende/uformelt som mulig. F.eks kan en middag eller et besøk på kafé fort bli kleint da det legger mye press på samtalen, mens en spasertur gir mye mer distraheringer og mindre fokus på at samtalen nødvendigvis må flyte så jevnt. For min del inviterte jeg alle dates med på en spasertur med meg og hunden min. Det ble korte møter hvor vi fikk møtt hverandre og det var ingenting press. Det føltes veldig naturlig. Om kjemien føltes rett inviterte jeg på et nytt møte i en mer intim situasjon. Middag hos meg osv. I min mening er det "feil" å bruke masse tid på internett. Dere må møtes raskt og det ønsket må du formidle i meldingen din. Da virker du seriøs og du får sortert bort mange som bare er der for oppmerksomheten. (Og de er det MANGE av). Endret 1. juni 2018 av Invader Zim Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 31. mai 2018 Del Skrevet 31. mai 2018 Var på noen dater med damer derfra, fant et par "lekevenninner" der og møtte også nåværende samboer der. VI har vært sammen i ca. 3 år nå tror jeg Lenke til kommentar
Athos2011 Skrevet 4. juni 2018 Del Skrevet 4. juni 2018 Jeg har litt inntrykk av at de damene der er litt kravstore. Jeg har blitt blokkert av flere bare ved at jeg har kun vært høflig og hyggelig. 1 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 15. januar 2021 Del Skrevet 15. januar 2021 Athos2011 skrev (På 4.6.2018 den 15.37): Jeg har litt inntrykk av at de damene der er litt kravstore. Jeg har blitt blokkert av flere bare ved at jeg har kun vært høflig og hyggelig. Tror det har en sammenheng med at det er mange menn om beinet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå