shahin Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Hei, Jeg har vært på utkikk etter sort tastatur, helt siden jeg bytta til sorte skjermer (får også snart sort kabinett). Jeg liker den trådløse logitechpakka, men trenger ikke mus, og er samtidig litt redd for problemene som kan oppstå på LAN-parties. Hvilke sorte tastatur med kabel kan dere anbefale? Jeg så på et Keytronic til 250kr, det var elendig. dessverre hadde ikke komplett det sorte keytronic tastaturet som koster rundt 600, vet noen om dette er bra? Tar gjerne imot forslag om andre merker osv. På forhånd takk. Lenke til kommentar
-Espen- Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 du trenger ikke være redd for at det skal bli konflikter på LAN parties ... Hadde trådløst for et par år siden og det gikk glimrende .. selv om vi var 5 stykk på samme rad som hadde samme keyboard =) Synd at Logitech ikke selger det keyboardet separat ... for jeg har ikke bruk for en trådløs mus.. Det må være andre som har det keytronic usb keyboardet (til 600ish) sjekket andre webshopper en komplett. Har en kamerat som er veldig fornøyd med sitt :smile: Espen Lenke til kommentar
styggen Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Jeg har det - Keytronic "Lifetime Designer". Uten tvil det beste tastaturet jeg har hatt (har hatt mange) - anbefales ! Lenke til kommentar
shahin Skrevet 3. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2002 Quote: On 2002-03-03 13:35, styggen skrev:Jeg har det - Keytronic "Lifetime Designer". Uten tvil det beste tastaturet jeg har hatt (har hatt mange) - anbefales ! Takk for svar, da kjøper jeg det med en gang :smile: Lenke til kommentar
house Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 sånne rette planker er umulige å skrive med!.... barwe vinkla naturalsoft saker som er noe =) Housey Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Housey, spring før det er for sent! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Quote: house skrev (2002-03-03 15:27):sånne rette planker er umulige å skrive med!.... barwe vinkla naturalsoft saker som er noe =)Housey Jupp...delt tastatur er det ultimate. Anngående topic så kan du lakkere ditt gammle tastatur. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Quote: On 2002-03-03 13:16, shahin skrev:(får også snart sort kabinett). litt off topic, men er det noen sorte kabinetter på det norske markedet egentlig med unntak av noen alu kabinetter? Chieftec har jo den grå stygge saken de kaller "sort", men sort er sort ikke grått. Man kan seff lakke, men jeg snakker om out-of-the-box sorte. Har til gode å se det i norske websjapper Lenke til kommentar
shahin Skrevet 3. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2002 Jeg skal kjøpe Lian Li PC-61. Det er alu. Sorte plastkabinetter har jeg ikke sett, men disse er jeg heller ikke interessert i... Plastkabinetter er no møkk synes jeg. HQ45 ble nok det siste plastkabinettet her i huset. (var btw. meget fornøyd med det men det var til jeg så lian li sine kabinetter) Lenke til kommentar
dessident Skrevet 3. mars 2002 Del Skrevet 3. mars 2002 Quote: On 2002-03-03 19:04, Anders Leipsland skrev: Quote: On 2002-03-03 13:16, shahin skrev: (får også snart sort kabinett). litt off topic, men er det noen sorte kabinetter på det norske markedet egentlig med unntak av noen alu kabinetter? Chieftec har jo den grå stygge saken de kaller "sort", men sort er sort ikke grått. Man kan seff lakke, men jeg snakker om out-of-the-box sorte. Har til gode å se det i norske websjapper I&S servertower som du får tak i på http://www.microplex.com til ca 1800.- er sort fra leverandøren. Ganske bra kabinett å jobbe i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå