moshpit Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Går det? Noen sted? Lenke til kommentar
JPedro Skrevet 14. desember 2003 Del Skrevet 14. desember 2003 Så vidt jeg vet, så er det modem leverandørene som leverer splitterene bundlet med modemene til de forskjellige ISP'ene. Så prøv å ta kontakt med leverandørrene av ADSL modemene. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Går det? Noen sted? Ja, det er da og få kjøpt. http://www.bgc.no/ http://www.bcs.no/ Disse har garantert, de står i prislistene men du må bestille igjenom en forhandler vil jeg tro. Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) Hvis jeg husker riktig så er det veldig vanskelig å bestille ekstra splitter som privatperson. Det var noe med at Telenor ikke like at privat personer hadde tilgang på splittere. Endret 15. desember 2003 av phoen|x Lenke til kommentar
agvg Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Hvis jeg husker riktig så er det veldig vanskelig å bestille ekstra spiller som privatperson. Splittere er da vanlig handelsvare, at du ikke får kjøpt dem hos Telenor er jo en helt annen sak. Lenke til kommentar
BlondGod Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) Huh? Er ikke den duppedingsen til 599,- kr en trådløs splitter da? Telenors splitter? Tror ikke Telenor er så gærne som folk skal ha det til. De leverer varene raskt. Jeg bestillte ADSL på Torsdag(tror jeg det var) fikk modemet på Lørdag. Og blir koblet opp nå til Freda'n. Endret 15. desember 2003 av BlondGod Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 (endret) Huh? Er ikke den duppedingsen til 599,- kr en trådløs splitter da? Nei, den er nok ikke det. Det er en router. Det finnes naturligvis ikke "trådløs splitter". Her kan du se hva en splitter er: http://www.adslguide.org.uk/howitworks/splitter.asp Endret 15. desember 2003 av hårek Lenke til kommentar
BlondGod Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 OK, ikke like greit å følge med alltid. Takk for opplysningen ihvertfall, nå vet jeg hva jeg prater om neste gang. Fant en splitter på komplett.no, men har på følelsen at denne ikke inneholder et microfilter.. men ta en titt, kanskje det er dette du er ute etter? splitter? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 OK, ikke like greit å følge med alltid. Takk for opplysningen ihvertfall, nå vet jeg hva jeg prater om neste gang. Fant en splitter på komplett.no, men har på følelsen at denne ikke inneholder et microfilter.. men ta en titt, kanskje det er dette du er ute etter? splitter? Det du linker til er noe helt annet og har ingenting med ADSL-splittere og gjøre. Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 Tror jeg må finne meg en montør.. Gjerne en privat en til 200 kr eller no Lenke til kommentar
tmkaldheim Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 E så heldige å ha ein splitter ligende men ka ska du egentlig med den Lenke til kommentar
BlondGod Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 tja.. HELT annet? ser ut som en splitter til et nettverk.. ikke såå gærnt vel? men skjønner... skal holde fred heretter Lenke til kommentar
agvg Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 tja.. HELT annet? ser ut som en splitter til et nettverk.. ikke såå gærnt vel? Joda, til et nettverk så men han skal ikke spitte et slikt Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 hva skal han splitte da? Lenke til kommentar
Rim Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Telefonsignalet fra ADSL-signalet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå