Gå til innhold

Nintendo switch skjerm bytte?

Anbefalte innlegg

Hei folkens, jeg er ny her. Å har lett ganske lenge etter et forum for og spørre noen om tips til et problem jeg har. Jeg lånte bort switchen min til en kompis for 3 dager siden, så dum som jeg er. Så når jeg fikk den igjen så har jeg fått en blå lignende pixel på skjermen når den er i handheld...https://imgur.com/a/hXqZrxZ

Jeg lurer på om dere vet om det er mulig og få noen til og fikse ny skjerm og bytte den samtidig? leste på reddit at noe sånt koster 30 - 50 dollar. Har vi et slikt tilbud i Norge?

Han jeg lånte den til har nok ikke vært så forsiktig med den, ifølge noen folk på reddit så virker det til at skjermen har fått noe tungt oppå seg. Fordi den har ikke blitt mistet i bakken ellernoe sånt. Han var litt overraska over at den var der selv, fordi han har bare spilt i docked mode og tok den ut en gang liksom.

Jeg har også skjerm beskytter på, så ja... Merkelig.

Men uansett så må det fikses. Jeg fant en mail igår som lyder ved navn: [email protected], mye tyder på at det er disse som er Nintendo Norge. Men har enda ikke fått svar, til tross for at jeg sendte melding igår ganske tidlig.

Noen forslag? 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...